Schaal wedstrijd seizoen F4C & Sportschaal 2008

Kennelijk voor iedereen dus een compleet raadsel?:rolleyes::confused:

Toch niet Alex,

Othée ligt in Wallonië, mocht je dit niet weten, daar is men franstalig. als je franstalig "googgelt" zal je het wel vinden :p

Effe op de waalse overkoepelende site AAM gekeken: Province de Liège — Site web de l'AAM

Secretariaat en info club:
Club de Modélisme Les Vanneaux
CAUBERT Michel - (04) 250 18 91
Grand'Route, 151
4347 Fexhe-Le-Haut-Clocher
Discipline(s) : RC - Tout (sauf hélicoptère)
Situation du terrain : Lieu dit "Albaye" - OTHEE

Website: les vanneaux,club d'aromodlisme,Othe,othee,vannaux

Is die Beaver van tekening?

Eigen ontwerp?

Wie weet het.

Mooi ding, hoor. :worship:

jan.
Beste Jan,

Joop Wittenaar (hellaas overleden in februari) heeft ook een identieke beaver gebouwd. Mogelijk is familie Rutten geïnspireerd door zijn toestel, maar dat kunnen ze vast zelf bevestigen/ontkennen. Joop heeft eind jaren 70 al research gedaan naar deze kist (ben namelijk ik het bezit van de originele enveloppe van De Havilland incl. diverse tekeningen). Zover als bij mij bekend heeft Joop de kist zelf getekend (ben ook in het bezit van die tekeningen).
De Beaver van Joop is intussen mijn eigendom geworden, en staat op de planning om aankomende winter vliegklaar te maken. Mogelijk zelfs met de door Joop zelf gemaakte 9 cylinder 50cc 4 takt ster motor. Maar ik vindt de oplossing met de 270 of 300 saito van de familie Rutten ook een mooie oplossing. (er is weinig ‘diepte’ in de motorkap voor bijvoorbeeld een benzine van toereikend kaliber)
Binnenkort mogelijk meer over deze aanwinst, maar op dit moment nog nauwelijks ‘geschowt’ met de aanwinst omdat deze aanwinst emotioneel beladen is. Maar dat neemt niet weg dat ik op termijn ‘het grote publiek’ graag wil laten zien wat voor moois Joop de afgelopen jaren gebouwd heeft.

grt. Marcel

Laatst bewerkt:
Zo weer even omhoog slingeren want 14 sept OTHEE komt al aardig in beeld.

Kreeg net van Gerard Rutten te horen dat na de wedstrijd in Othee er ook een BBQ wordt georganiseerd deelname 8 Euro.

Zou zeggen zet je naam hierbij voor deelname aan de wedstrijd en laat ook direct even weten of je meedoet met de BBQ.

Kregen ook nog even een route kaartje van de heren van OTHEE;

routeotheecx3.jpg

Voor diegene die 28 Sept te Deelen mee willen doen of kennismaken:D, laat dat ook even weten en stuur de volgende gegevens ;

Naam
Adres
Tel
Geb datum en plaats

Ton

Mhhh, Deelen is meer in de buurt eens kijken of ik moet werken anders probeer ik even te komen buurten als dat mogelijk is.

Berto,

Stuur in iedergeval even je gegevens dan zet ik je op de lijst.

EN eeeeh niks komen kijken je doet gewoon lekker mee met de Decathlon.

Ton

Voor Deelen doe ik mee.
JJ korbee.
van Adrichemweg 422.
3042bv.
Rotterdam.
01-02-1962.

Zo goed?
hoop wel dat ik m'n sportlicencie op tijd binnen heb die ik verloren!!
Heb m'n Brevet al binnen maar nog niet m'n Sportlicencie.
Ik denk dat ik zelf ook maar eens de KNVVL op ga bellen!!

Mvgr hans

Hoi Ton,
sorry,ik ga niet naar Othee en doe dus ook niet mee aan de BBQ.
Heb nog zoveel te doen(o.a m'n vliegfiguren flink oefenen).

Mvgr hans

Hee Ton:

Zet me erin ieder geval maar op de lijst van bezoekers ;-) dan ga ik kijken of ik vrij kan krijgen van beide "bazen" :roll:

Naam: G.T. van den Bos
Adres: Kamperzand 10, 1274 HM, Huizen
Tel: 06-22264446
Geb datum en plaats: 15-07-1975, Amerongen

Gooi miischien de Super Decathlon en de Skymaster wel achterin :rolleyes:

hehe, dit schaapje staat alleen nog voor 1 hek (eigenlijk 2 ;-) ), heb nog wat "plannings" problemen maar hoop dat dat opgelost kan worden.

(heb al wel de reglementen etc. alvast uitgedraaid..........)

Laatst bewerkt:
Berto,

Zeg maar wie moet ik bellen om een goed woordtje voor je te doen.

Die kleine lettertjes zijn toch altijd weer belangrijk om even te lezen :thumbsup:
en brengen niet altijd slecht nieuws:D

Ton

He Ton,

Je bent ook een echte ronselaar, :turn-l: ga zo door dan wordt het steeds gezelliger op de wedstrijden.

We kunnen ook zeggen: "wedstrijd makelaar" :grin:

Bert

Bert,

Doe mijn best, ga jij daar vliegen met de Fly Baby.

Berto en alle andere die naar Deelen willen / komen.

Wil nog wel even aangeven dat daar niet vrijgevlogen kan worden op de wedstrijddag.
Vliegen wordt alleen gedaan met deelname aan de wedstrijd.
Uiteraard met een lidmaatschap van de KNVvL en Sportlicentie.
Ook moet volgens de regels van Deelen het model gekeurd zijn, maar dat zou voorafgaande aan de wedstrijd gedaan kunnen worden.

Ton

Back