Schaal wedstrijd seizoen F4C & Sportschaal 2008

Okidoki, als ik wat later ben, dan weten jullie hoe het komt:rolling::rolling:

Gerald,

Prima als er maar lekker eten is, maakt mij niet uit welk tijdstip.

Alex,

De bovenstaande route voor de tomtom is tot "intersectie 151" en dat is bij Gerald op de kaart waar de opmerking staat "sla rechtsaf".

Ton

Oei, Weer zo'n een perfect verlopen wedstrijd zonder kapotte vliegtuigen:cool: !!!!!!!!!!!!:hammer:

Maar het zal wel gezellig zijn geweest met een lekkere BBQ , denk ik :p

Het zal toch niet zo saai geweest zijn dat er geen uitslag was ;);):D

Oei, Weer zo'n een perfect verlopen wedstrijd zonder kapotte vliegtuigen:cool: !!!!!!!!!!!!:hammer:

....nét zoals formule1 of zoiets..., zonder brokken geen interessante wedstrijd? Helaas hebben wij geen miljoenen sponsors....
Maarrehh, waar was jij dan?

Was inderdaad een mooie vliegdag met veel zon, begin van de dag beetje lastige wind tov ligging veld maar later was dat wel ok. Ook genoten van de bbq, kunnen die belgen toch weer mooi organiseren :thumbsup:

Nu maar hopen dat Deelen ook een mooie dag word, hopelijk iets warmer.

Grtz,
Gerald

Heb heb ook nog wat plaatjes van een leuke en gezellige dag met een lekker zonnetje, dat naderhand goed te zien was aan mijn kerserode gezicht.

De weg ernaar toe was even zoeken want de TomTom stuurde mij een andere kant op, het eerder geplaatste kaartje bracht uitkomst en stuurde mij naar de de juiste locatie.

Prima veld mooi kort gemaaid gras alleen de zon stond wat ongunstig en de starten en landen was een beetje zoeken naar de juiste richting.

Een dag zonder schade jammer was dat het Tiger Mothje niet meevloog, weet niet waarom maar met de kap eraf moet de 4takt:rolleyes: het probleem zijn geweest.

Door Bert Hazeborg moest er nog even flink gesleuteld worden want bij de start pakte een Saito niet lekker op en werd er gedacht aan een gescheurde of los gesprongen uitlaattankdrukslangaansluiting.

Met de kap eraf niets te zien dus spoelen maar totdat Bert opeens zag, dat de flexpijp van de uitlaat gescheurt was.

Na een duik in de startbox kwam er een reserve stukje te voorschijn en na een bakje koffie en wat sleutelen liep de motor weer perfect.

Leuk dat er toch aardig wat geintereseerde kwamen kijken die ook flink wat vragen hadden, dat niet altijd snel te beantwoorden was doordat daar Frans de voertaal is.
Maar met wat Engels is er altijd wel wat te kletsen en uit te komen.
Misschien heb ik daar ook nog wat zieltjes kunnen winnen voor het schaalvliegen in Belgie:D.

En dan de BBQ rond de klok van 1 uur dat was heerlijk en gezellig druk, die mevrouw bleef opscheppen en ging naar buiten met een heerlijk rond buikje.

Heb na de prijsuitreiking de mensen van de club nog bedankt uit naam van de KNVvL , Nederlandse vliegers en Belgische vliegerws denk alleen dat ze er niet van begrepen, want had een clubhuis vol mensen die mij wat waterig zaten aan te kijken.

Viel toch eigenlijk wel mee :D Erik als ik dit zo schrijf was het toch minder saai dan gedacht.

Hier wat plaatjes ;

f4cbeneluxcupothee14082gx0.jpg

By tvm, shot with DiMAGE 5 at 2008-09-16

f4cbeneluxcupothee14082mr2.jpg

f4cbeneluxcupothee14082la8.jpg

Even een tactische bespreking.

f4cbeneluxcupothee14082ix8.jpg

f4cbeneluxcupothee14082fs5.jpg

Zo eerst dit maar even neerzetten komen er nog een paar.

Ton

Laatst bewerkt:
Alex,

Dit is het adres van het museum te Deelen dat rechts boven het veld ligt, je bent dan in iedergeval dichtbij.

Hoenderloseweg 10, Gebouw 20, 6816 SW, Deelen
website routekaart; http://www.museumvlbdeelen.nl/index-1.html

Het beste is de A50 te pakken tot voor de A12, deze dus niet op gaan maar eraf bij afslag N224. Afrit rechtaf de N224 op en direct linkaf de N310 op deze uitrijden en op de T-splitsing N311 rechtsaf je komt dan vanzelf langs de inrit naar de basis.

Ton

Jammer :cry:

Krijg net te horen dat, door het eerdere verbod van jet vliegen en het beetje bij beetje terug draaien van dat verbod, het nu nog uitsluitend door leden van Deelen is toegestaan jet te vliegen.

Sorry Ger maar het is niet anders.

Groetjes
Ton

Back