Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
ik ben hard bezig mijn Decathlon weer op de rails te krijgen, pas als ik zeker weet dat ik het voor de 20ste haal schrijf ik me in. Kan dat tot op het laatste moment dat jij weet, Richard?

Dat zal toch haast wel, het is tenslotte een informele meeting en niet een of andere wedstrijd :)

Grt.

Maar waarom op het laatste moment? Waarom niet nu? Er is in ieder geval heel wat moois te zien. Statisch kan je ook meenemen, komen een aantal statische kisten. Gewoon inschrijven en komen of je kist klaar is of niet toch?

true ;) ik val toch in het niet maar ik ben erg benieuwd naar een totale line up, waar echt mooie foto's van te maken zijn.

8:30 al aanwezig, mhhhhh, wordt een vroeg ochtendje voor BosModelAir :lol:
Lekker om 7 uur vertrekken om rond die tijd bij Delta Oss aan te komen.

Ik zal Onno alvast waarschuwen dat het een vroege en zeer lange dag gaat worden :D

Wij kijken er naar uit en hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.
Ik zal alvast bandjes in gaan slaan voor de videocamera want alles moet natuurlijk wel een beetje vastgelegd worden :wink:

Nog 22 dagen :banana:
(mhh, mag wel opschieten met de Nomad :roll: )

Wat doe ik verkeerd, ik heb toch nergens iets beloofd ?
Ik weet echt van niets.
Ik dacht dat het in augustus ergens was.
Mijn husky leg nog op de bouwtafel.

En trouwens is niet schaal genoeg ook vind ik.
Of heb ik me ergens ingeschreven dan?
Ik weet het echt niet meer :oops:
Trouwens ik heb dit jaar nog niet gevlogen.
Het leg nog bijna net als eind vorig seizoen

12 augustus is bij Peter Klarenbeek, dat is weer wat anders :) Daar sta je overigens wel voor ingeschreven. Maar de Husky is schaal genoeg hoor, ik kom ook met mijn Laser 200 en Sukhoi 31 8)

Grt.

Back