Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
(waarom denkt iedereen dat ik er zoveel mee te maken heb :? )

Maar natuurlijk, de Decathlon is zeker semi-schaal en echt wel fun-schaal dus jij bent ook zeer welkom.
Wij nemen onze decathlon ook mee dus dan zijn er in ieder geval 2 :)

ha 2 vliegen in 1 klap dus :) nou dan ben ik weer in de schuur te vinden de komende weken met de potjes lijm

edit: t was meer omdat ik zag dat jou reply de laatste was en aangezien je ook een decathlon hebt dacht ik de vraag misschien beter direct te kunnen stellen :) vandaar

Het ziet er naar uit dat het toch wel lekker druk zal worden, vooral met mooi weer. Eind mei is daar ook grote kans op.
Er is al gesproken om iets met de namen te doen. Dat lijkt me toch wel leuk omdat er veel gezichten van het forum rond zullen lopen die elkaar in levende lijve niet zullen kennen. Of mischien nadat ze de kist van de betreffende piloot zien.
Wat zullen we er mee doen? Is het niet mogenlijk om een Serie T-shirts te maken voor deze gelegenheid? Dat is dan tegelijk een mooi aandenken aan wat hopelijk een fantastische dag gaat worden. Mischien kan via moderne methoden de naam gelijk op het T-shirt gedrukt worden?
Of achteraf met een stijkijzer opgestrijkt worden of zo?
Wat weten de ervaren forum T-shirt makers hiervan?

Oh en dan nog even een linkje naar mijn tronie met op de achtergrond het veld van Delta.
http://home.hccnet.nl/a.p.kraak/delta ledem/rob de wildt.jpg

Mhhh, misschien wel een idee
Ik zal voor Onno en mij eens 2 t-shirtjes aan schaffen en zo een doe het zelf strijkkit.

Eens kijken of we daar wat van kunnen maken 8)

Maar daar moeten ze dan nog wel even de naam opzetten anders weten we nog niet wie wie is :wink:
En dus eigenlijk ook hun forumnaam omdat er velen eerder hieronder bekend zijn dan onder hun echte naam :roll:

Ach, inmiddels moeten we iedereen toch wel herkennen aan de modellen die die dag worden meegenomen? :wink:

Da`s misschien niet eens zo`n gek idee.

Een A4`tje (of A5`je) met daarop oa:
- naam eigenaar,
- naam model,
- spanwijdte,
- aandrijving
en
- vlieggewicht.

Zijn er nog Forum T-shirts?
Eventueel wil ik wel een aantal op die dag verkopen. Dan stuur ik na de 20e de overgebleven t-shirts en/of het geld terug?
Wie te contacteren voor dit?

Robke zei:
Zijn er nog Forum T-shirts?
Eventueel wil ik wel een aantal op die dag verkopen. Dan stuur ik na de 20e de overgebleven t-shirts en/of het geld terug?
Wie te contacteren voor dit?

Lijkt me dat je een goede kans maakt bij Robert :D

Zo weer even boven aan plaatsen.

Huidige stand van zaken:
47 modellen waarvan 5 statisch
22 vliegers

Het wordt een geweldig daggie maar toch heb ik het idee dat er nog personen zijn die wel in deze draad gereageerd hebben maar zich nog niet aangemeld hebben.

Dus kom op ook al zijn de modellen nog niet af of vliegwaardig schrijf je in en kom naar deze gezellige meeting (althans ik ga ervan uit dat het dat gaat worden :wink: ).

Ik heb deze meeting ook even aangegeven in de kalender 8)

wouw :!: 8O
wat een opkomst. :lol:
22 vliegers (zoveel komen we er hier op het schaalforum toch niet tegen :? ) :oops:
Maar 1 ding is zeker:hoemeer zielen hoemeer vreugde.
:music: :celebrate:

Even ter verduidelijking...
Deze Jan is een van de mede oprichters van Delta...
Zelf kom ik ook net kijken, 27 jaar lid.

Tel er bovendien nog maar een vlieger en 2 kisten bij, want ik kom ook maar ik heb me nog niet ingeschreven.

Kisten worden:

- Graupner P-51 Petie 2nd (Blue Nose Bastards) 1m78 Saito 180
- E-Flite P-47 Razorback Jug 90cm 450 outrunner. 2000mAh Lipo

Beide kisten moeten nog de maiden en dat moet gaan lukken voor die zaterdag anders gaan ze niet omhoog. Beslist geen Maiden van mij op die dag zelf.

@Jan Hermkens,

is het ook mogelijk dat je ter inzage de tekeningen meeneemt zoals die aangeboden worden bij o.a. VTH B.v. de B-17, short sunderland etc... Misschien worden we dan extra gemotiveerd om een setje aan te schaffen ;-) En ter leering ende vermaeck...

Back