Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Hoi,

Ik zou ook graag willen komen met mijn Chinook Ultra en als hij klaar is, mijn Corsair van Top Flite.

De Chinook Ultra is een door mij helemaal gerestaureerd model van een in Amerika vliegende ultra light. Ze worden overigens nog steeds gemaakt want ze hebben een eigen site die up to date is. Het model was van Graupner maar ik weet niet van wanneer. Er is niets meer van te koop en ik heb op het forum al eerder naar tekeningen gevraagd.

Groetjes, Erik.
:D

atfreds zei:
Hi Gents,

is weer online http://www.deltaoss.nl

Stomme Hackers hadden de Provider te pakken :evil:
bij ons pas geleden ook al 5 keer, ook door de turkse groep hackerevi?
er mag dus niet gevlogen worden met niet-schaal-vliegtuigen die dag door gasten :roll: ?
anders was ik ook wel gekomen, normaal vlieg ik op modelvliegclub the wings in nistelrode maar die meeting lijkt me ook wel leuk :wink:

Danny,

Stuur eens een mailtje of PB naar Richard.
Daar jij uit Oss komt kan het bestuur mischien een uitzondering maken.
Nee heb je......

Anders doe je met de Four-star een make-over naar Stand-way-off fighter.....

Normaal gesproken maakt het me geen z#k uit waar iemand mee vliegt, maar we hebben het al ruim gemaakt door er een semi-schaal meeting van te maken.
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de andere deelnemers om nu "alles" toe te laten.
Als het mooi weer wordt en iedereen die zich aangemeldt heeft komt ook met alle modellen, dan zijn we al aardig druk bezig.....

Gastvliegers zijn in Oss altijd welkom, overigens wél na een afspraak. Dus op een andere dag, geen probleem.

Danny, als medebestuurslid van Delta, moet ik het antwoord van Richard onderschrijven en sluit me daar dan ook bij aan.
Schaalmeeting = Schaalmeeting, waaronder dan ook semi schaal en ook nog Fun schaal modellen vallen, maar dan houdt het ook op, anders is het einde zoek!
Zoals Richard al zegt, gastvliegen kan ook op andere tijdstippen.

groetjes,
Jan.

Okee, dan weet ik het :wink: .
ik hoef die dag toch niet persé te vliegen, er zullen toch wel voldoende andere toestellen zijn om van te genieten :) .

groeten danny.

Dat is helemaal waar. Ik kom dan wel met iets wat op die dag zou moeten vliegen, maar of ik dan ook de lucht in ga, dat weet ik nog niet en zien we daar wel. Er is in ieder geval genoeg te zien en te genieten en te bepraten en .........

Hmmmm, aangezien ik de krantenwijk van mijn broer heb overgenomen ( ook met het loon van mijn broer, kassa :banana: !!!!!!!!) heb ik wat geld te besteden ( jammer hè) en ik denk dat ik er een mooi schaalmodelletje van ga kopen en dat ik dan ook kom.
zit nu nog te twijfelen ( eigenlijk niet trouwens :roll: ) tussen de baronette, een fokker DR1 dus, of de piper twin comanche in de kleuren van de KLM-luchtvaartschool.
het word denk ik de baronette.
iig, als ik één van de twee heb kom k ook :wink: .

Mijn vliegmaatje Dave komt ook de 20e. Hij moet nog wel 't formulier in vullen.

Hij komt met een :
- Graupner Cessna 182 en de
- ALFA Nakajima Hi-84 Hayate
- (P51D nog in aanbouw, en een PICA spitfire???)

Ik kom zelf met de:
- Balsacraft Hurricane Mk1
- ALFA Republic P-47D Thunderbolt
- Messerschmitt Bf 109E mits de bouw wat meer gevorderd is...

Aerobatics-bakken zoals de Sukhoi SU-31 en de Laser 200 zijn dus ook welkom?

Grt.

Alex
Als het maar geen 240cc met 2 blad herriebakken zijn....we hebben weliswaar een milieuvergunning (ontheffing) maar het moet niet te zot worden...
We willen graag nog wat jaartjes daar vliegen...

Heej Richard, het zou dan een ZG62 met reso en 24*12 Mejzlik betreffen en een King 95 met 28*10 Mejzlik.....
Heel, heel misschien (als ik het toestel afkrijg) ook nog een 3W75 met reso en 26*12 Mejzlik.....
Wel allen 2-blads :wink:

Grt.

Alex,
Je kunt dit soort kisten ook geluidarm vliegen, ze vliegen makkelijk op 1/3 power, en af en toe even opentrekken om verticaal omhoog te gaan, geen probleem.
Maar duikvluchten, wide open, vanaf 100m hoogte, tja dan gaan die dingen gigantisch herrie maken.
Je zult, als je eenmaal hier bent, het wel begrijpen, er zijn weinig modelvelden zó dicht tegen de bebouwde kom aan zitten. MET vergunning!
We zijn dus zuinig op de verstandhouding met onze buren....

Dus als je met "begrip" en verstand vliegt, is er geen probleem.

Ok, Urlien en ik zullen aanwezig zijn met de volgende kisten;

Sukhoi SU-31 King 95cc
Laser 200 ZG62

(eventueel nog een Katana met ZG45)

Misschien krijg ik Urlien nog zover om haar Dynaflite Decathlon mee te nemen (ZDZ40)

Zal vandaag of morgen even het formuliertje invullen en mailen.

Grt.

Deze mag zeker niet mee?;

Image2%7E2.jpg

Ik denk dat die op de meeste medeforummers nog de grootste indruk heeft gemaakt tot nu toe :)

Grt.

Back