Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
He Ger, thats the spirit.
Goed weer of niet de caravan staat start klaar dus we komen zeker (rose normaal ook)
Het zal toch wel effe droog zijn tussen de buien en dan kunen we VLIEGEN en tussen de drogen perioden (regen) kunnen we O-H-en enn :celebrate:
Groetjes en tot zaterdag en zondag

Nou ja, uiteraard heb ik er wel een mening over.. maar wie houdt mij Jan Brilman van het lijf bij de meeting? :P

(nee niet vervelend bedoeld Jan, ik heb juist respect voor jouw oog voor schaaldetails ;) )

wie houdt mij Jan Brilman van het lijf bij de meeting

Ik wilde eerst weer een 'grapje' maken (bv. dat ik een bijl, kettingzaag en voorhamer meeneem, om alles wat me niet aanstaat direct naar de eeuwige 'vlieg'velden ( :!: ) te zenden, maar gezien mijn recente ervaringen kan ik dat niet misschien beter niet doen). :nooo:

Ik ben nog steeds van plan te komen, en hoewel ik de neiging heb mijn standpunten verbaal (dan wel op schrift (digitaal)) niet onder stoelen of banken te steken, en met verve te verdedigen: eea. gaat volledig geweldsloos, en met respect.

Huidige 'state of mind':

Picture%20210%20%28Medium%29.jpg

'Mees'; zoon nr. 3! :P

Ja Berto, dat doe jij straks ook! :wink:

Kortom; ik kom in vrede. :zon:

:wink:

jan.

Jan Brilman zei:
Ja Berto, dat doe jij straks ook!
Ja dat zeker en waarschijnlijk vandaag al :rolling:

D`r vliezen braken om 4:45 vanacht dus normaliter gezien kom vandaag de BosModelAir junior member ter wereld :banana:

hou vol jongen, en vertel ons natuurlijk of het mr. kleinfrummeltje is of mevrouw kleinfrummeltje, volgens mij had je al eerder gezegd dat het het eerste was, maar weet 't niet szeker, iig, tijd voor een :bday: :music: :celebrate: .

en natuurlijk, toepasselijker dan ooit :new-bday:

Bertus,

Waar het draadje nu wel of niet had gemoeten is helemaal niet belangrijk.

Wel belangrijk is het feit dat er allemaal mensen samenkomen die een voorliefde hebben voor schaalvliegtuigen.
Kunnen de die-hard schaalmannen zich nog eens verbazen hoe goed die semi schaal dingen vliegen.
En de fun vligers kunnen zich nog eens vergapen aan details op een hard-core kist.

Wie weet komt er over en weer nog wat meer begrip zodat hokjes-vorming vermeden kan worden.
Want wat mij de afgelopen dagen op dit forum duidelijk is geworden liegt er niet om.
Wat een vreselijk stelletje krentenkakkers!
Al dat geneuzel over wel en niet schaal, jullie zijn helemaal van de pot gerukt!

Het eerste beginsel is respect jegens elkaar en elkaars spullen. Mensen die hun neus ophalen voor alles wat "ondermaats" is weten niet waar ze mee bezig zijn.
Ik wil hier verder ook geen woorden over vuilmaken maar laten we dit met elkaar afspreken:

Niemand zegt dit weekeinde iets minderwaardigs over het vliegtuig van een ander.
Ook al is het een gele afgetrapte Mustang met een oud 2t torretje er op en vaste wielen.
Die man beleeft met zijn Mustang, of wat dan ook, zijn hobby, en niemand hoeft daar minderwaardig over te doen.
Ook niet in hard-core groepjes onder elkaar.

AFGESPROKEN???

Robke zei:
Het eerste beginsel is respect jegens elkaar en elkaars spullen. Mensen die hun neus ophalen voor alles wat "ondermaats" is weten niet waar ze mee bezig zijn.

En juist dat mis ik de afgelopen maanden heel erg en niet alleen hier maar ook op sommige evenementen.

Verder sluit ik mij helemaal aan bij je post. Maak er allemaal gezamelijk een mooie en onvergetelijke dag van waarop iedereen van iedereen kan leren. En heb heel veel respect voor jezelf maar ook voor anderen en hun modellen. Helaas ontbreekt mij de mogelijkheid om naar Oss te komen anders had ik zeer waarschijnlijk alleen maar komen kijken naar die mooie modellen.

Volgens mij had ik het al eens eerder gevraagd in dit draadje maar dan voor de 20 mei meeting.

Heeft iemand een 220 voeding voor mij te leen zaterdag om mijn lader aan te hangen?

ze hebben daar stroom :wink:

ze hebben namelijk ook een PC in het clubgebouw, en zoiets trekt denk ik wel wat(t) ( :lol: ).

foto van hun clubgebouw ( hadden wij er maar zo een :roll: )
nu.JPG

Ik zal mijn voeding meenemen.. 12V 6A, ik ga er vanuit dat dat voldoende is?

oooow, ik dacht een 220 voeding, zoals een aggregaat ofzo :lol:
kan de mijne ook wel meenemen, maar ik heb alleen futaba stekkers :wink:

Zal ik zondag mijn 50 amp voeding dan maar meenemen.

En Oja voor iedereen die daar nog nooit gevlogen heeft.
De volgende tip.
Denk aan de sloot aan de linker kant van het veld.
Daar weet Ton meer van en ik bijna.

Groeten Han.

Back