Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Het is hier in groningen nu s c h i t t e r e n d weer!

Windkracht 1, licht bewolkt. :D

Hoorde vanochtend op de radio dat het morgen waarschijnlijk de hele dag droog zal zijn. :P

Maar ik ben er denk ik ook niet eerder dan 12.00 . . . :(

jan.

Op schiphol is de hele dag al baggerweer, maar dat maakt niet uit. Als het morgen in Oss maar goed is (en zondag ook natuurlijk)

Als het regent morgen, komt de Cessna waarsch. niet mee.. hij is nog niet helemaal gefolied en ik ga 'm niet in de regen zetten ;)

09:00 ga ik zelfs in mijn dromen niet halen, het zal ook wel 12:00~13:00 zijn vooraleer wij er zijn..

Ik heb even gekeken op weathernews.nl , knmi.nl en weeronline.nl maar de voorspelling wordt alleen maar beter voor omgeving Oss! Windkrachtje 2 en max. 1mm neerslag.

Ik heb dit de hele week in de gaten gehouden maar echt goed voorspellen lukt ze niet.

WV zei:
Gewoon een zeiltje meenemen...

Nou met alle respect maar ik ga niet iets waar ik vele uren werk in heb zitten en wat best veel geld gekost heeft, in de regen onder een zeiltje zetten.. dat geklooi is mij niets waard.

Maar goed, hij komt wel mee hoor denk ik, anders staat hij binnen in het clubhuis.. sowieso zijn er denk ik wel mooiere toestellen te zien hoor ;)

@bertus: niet schaal? ook niet semi-schaal of fun-schaal? Dan mag ie niet mee hoor..

Ah natuurlijk kan er gevlogen worden! :)

Sleepkist.. ja daar zeg je zoiets.. slepen en schaal gaan niet goed samen toch? Ik wilde het nog vragen, maar ging er vanuit dat jouw zwever op eigen kracht omhoog kon komen.

Anders neem je toch zelf een sleper mee? Vast wel iemand die de knuppels van sleper/zwever wil en kan vasthouden.. (ik zal het niet zijn in elk geval)

En niets ingepakt blijven natuurlijk.. we willen er allemaal op kwijlen ;)

Bert, neem die zwever mee, er zal zeer zeker wel een schaal sleper aanwezig zijn.

Ik neem mijn Piper mee (62cc), Joost komt met een classic bak die ik dan sleep.
Verder een P40, AT6 en als het niet hard waait kan ik de e-versie van de BD5 vlegen.

Zie je Bert, neem die zwever gewoon mee, slepers genoeg en ook mensen met meer dan genoeg sleep ervaring. Zweverslepen is wel degelijk schaal.

Ik ben per ongeluk ge de-abonneerd geraakt op dit draadje, en pas vanavond weer gekeken, na lange tijd. Ik heb geen tijd om het allemaal door te spitten, maar ik zou gewoon zeggen: KOMEN mannen!
We zien wel, er is altijd een gaatje tussen de buien te vinden.
Mocht het plots gaan regenen hebben we een forse "hangar" direct naast het veld en een groot clubgebouw, waar ook het nodige in past.
Ik zal ook nog zeilen meenemen, daar kunnen een boel modellen onder.

Er zijn nu zóveel mensen die al een half jaar op deze gelegenheid wachten, we kunnen het niet máken om het niet door te laten gaan.
In het uiterste geval vliegen we niet, maar wie denkt dat het met een boel schaalvliegers in de bar dan niet gezellig kan zijn, vergist zich! Kicken om die internetters nu eens LIFE te kunnen zien!

Ha, ik realiseer me dat ik nog een schaal Beaver op drijvers heb...tadaaaaa. ik kan dus ALTIJD vliegen, hahaha!

Zoals jullie begrijpen gaan wij het morgen (en zondag) echt niet redden.

Maar voor diegene die wel gaan heel veel plezier en volgend jaar zijn wij zeker van de partij, beloofd :wink:

Back