Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Mag ik alvast een plek in de sloot reserveren? Als er een sloot is, gaat de calmato er in :P

Oh nee, never mind, die mag niet mee.. nou ja dan krijgt ie z'n zwemles wel gewoon op ons veld :P

He Bertus.

Kom maar wel.
We geven je een vrij kanaal.
Dan kun je mooi met je piper de regenwolken wegslepen. :onweer:
Dan blijft het boven het veld mooi droog. :zon:

Han.

Han,

Die sloot is echt geen probleem :oops: je kunt er in staan en naar je model toe lopen en dat is heel prettig als je model aan het zwemmen is.

Wel handig om een extra setje schoenen / sokken en een broek mee te nemen, heb dat ook al klaar liggen voor de zaterdag en misschien zondag.

Best grappig zo'n discussie over schaalmodellen alleen jammer dat sommige daardoor negatief beinvloed worden en het blijkt wel hoe moeilijk het is een lijn te trekken wat schaal en niet schaal is.

Denk juist dat het belangrijk is dat iedereen komt met een model dat zelfs maar een beetje op een echte lijkt.
Want door op een schaalmeetings te komen is zo'n meeting prima voeding voor een beter en mooier model voor een volgende meeting.

Dus meenemen, kijken, genieten, veel kletsen, leren, vliegen en hier op het forum een beter en mooier schaalmodel bouwen voor de volgende meeting.

We kunnen hier tenslotte nog wel een paar mooie projecten gebruiken.

Ton

Ton van Munsteren zei:
Denk juist dat het belangrijk is dat iedereen komt met een model dat zelfs maar een beetje op een echte lijkt.
Want door op een schaalmeetings te komen is zo'n meeting prima voeding voor een beter en mooier model voor een volgende meeting.

Dus meenemen, kijken, genieten, veel kletsen, leren, vliegen en hier op het forum een beter en mooier schaalmodel bouwen voor de volgende meeting.

en daar slaat Ton de spijker loeihard op zijn kop!!!! je kunt schaal niet beoordelen!!! dan is een model schaal noemen hetzelfde als zeggen dat cola lekker is!! het bestaat uit een mening... een ander kan hetzelfde denken, of het er niet mee eens zijn.

je moet gewoon plezier hebben in wat je doet, en mooi vinden wat je maakt, op meetings kan je dan ervaring opdoen in wat anderen weer mooi vinden, dit er ook in betrekken en je hebt het ultieme schaalmodel!

Berto zei:
Jan Brilman zei:
Ja Berto, dat doe jij straks ook!
Ja dat zeker en waarschijnlijk vandaag al :rolling:

D`r vliezen braken om 4:45 vanacht dus normaliter gezien kom vandaag de BosModelAir junior member ter wereld :banana:

Heeft iemand nog iets van Berto gehoord, we zijn nu al 18,5 uur verder en nog steeds niets????????????????

Ik neem aan dat die wel wat anders aan het hoofd heeft dan een forum..

Kwaliteit heeft tijd nodig he, mijn moeder heeft over mij ook 20 uur gedaan ofzo.. maar dan heb je ook wat he! :)

Ik denk dat de vraag meer is of jou vrouw/vriendin nog geduld heeft.. die moet het zware werk doen..

Nou ja, ik hoop dat het allemaal goed komt.. 't is toch een wonder.. een mini-berto en dat met maar een pak-m-beet 10 minuten klustijd ;)

hihi, 10 min plezier voor heel veel gezeik, ik ben een verhaaltje aan het tikken van afgelopen dag dus nog even geduld ;-)

Eh.. ik zie toch een foto op de website.. maar zal je verhaal niet voor zijn ;)

Hoe dan ook alvast gefeliciteerd man!

Gefeliciteerd Berto!

Vergeet de beschuit met muisjes niet zaterdag! (geintje)

Nog even iets van de organisatie:

Om 9:00 uur begint de briefing. Daar komen een aantal belangrijke zaken aan bod die we liever aan iedereen tegelijk willen mededelen.

Onder andere:
-windrichting en vliegorientatie.
-obstakels, het hek van de golfafslag en de sloot bijvoorbeeld.
-Vlieggeluid en beheersing.
-Vliegvolgorde en frequentie controle.

Iedereen is op die tijd in de kantine uitgenodigd om (eventueel met koffie om goed wakker te worden) deze zaken door te nemen.
Jan Hermkens zal deze briefing verzorgen.
Daarna gaan we met zijn alles flink los!

Tot ziens in Oss!

Om 9:00 ben ik er zeker nog niet, ik kom aan het eind van de ochtend pas aan.

oeff, dat is wel erg vroeg.
Is het een idee om deze briefing om, zeg, 12.00 uur te herhalen voor de mensen die niet zo vroeg aanwezig kunnen zijn en dat we afspreken niet te vliegen voordat we een briefing hebben gehad?

Het is waarschijnlijk een goed idee om dat in elk geval af te spreken.
Als diegenen die later komen dan bij aankomst met Jan contact opnemen komt alles in orde

Bertus,

Ik lees net je reactie.
Gewoon komen morgen hoor, ik kan me niet voorstellen dat al die vliegers en vliegtuigen geen positieve uitwerking op jou kunnen hebben.
Persoonlijk word ik altijd heel vrolijk als ik zoveel mensen fanatiek met hun hobby bezig zie en er dan ook nog deel van uit mag maken.

Dus.....Gewoon de Cub in de wagen en rijden maar.
Delta hoopt je morgen van harte te mogen verwelkomen!
Evenals vele anderen van het forum.

Back