Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weer wat mensen van het forum leren kennen. Tip voor de volgende keer: stickers uitdelen waarop men naam en forumnaam kan schrijven en deze op shirt/blouse/trui/jas/pet/voorhoofd plakken.Bertus zei:... Want namen kan ik toch niet onthouden...
Ik zal eens een balletje bij ons opgooien of we volgend jaar gastheer kunnen zijn
Danny Mulders natuurlijk, of wil je die niet kennen :lol: :wink:jan brilman zei:Ik weet nu van een aantal mensen wie ze zijn cq. hoe ze er uitzien:
Muxje, Arvid, PieterAlje, Metroid, Hezik, WV, en ik vergeet er vast nog een aantal.
:?Ook nog even aan Jan gevraagd wat hij van de opkomst en de meeting vond, waarbij hij zij dat als het door de vergadering komt het zeker voor herhaling vatbaar is
Klopt . . .Wat betreft Brilman. ik had wel een groooooooter toestel van hem verwacht
typen en bouwen gaan niet samen
Ja dat snap ik; hij heeft mij niks gevraagd. :wink:hij bedoelt jan (hermkens)
Jajajajajajaja . . . Nou snap ik het. :idea:Ook nog even aan Jan gevraagd wat hij van de opkomst en de meeting vond, waarbij hij zij dat als het door de vergadering komt het zeker voor herhaling vatbaar is
Jan Hermkens zei:Richard en mij is het bijzonder goed bevallen, zodat we nu al besluiten, mits onze ledenvergadering van MVV Delta Oss, daar natuurlijk mee akkoord gaat, volgend jaar weer zoiets te organiseren.