Allemaal
Hele gezellige dag beleefd (heb ook een beetje hoofdpijn Bertus, maar meer omdat mijn 9 jaar oude P38 eraan moest geloven).
Prachtige vluchten gezien, echt schaalgetrouw en zeker de vluchten van Jan Hermkens (1 maal starten met de buitenste stuurboord motor uit en over stuurboord direct weer landen, klasse :wink: . met de B17)
En uiteraard de Beech, de piloot heeft aan een half veldje genoeg voor deze toch niet kleine kist, pilootje hoor 8) en vliegt er volgens mij ook stiekem weleens een F3X programmatje mee 8) . of niet Eric :?:
En ik was zo onder de indruk van alles wat er te zien was, vliegend en statisch, dat toen ikzelf even de turbine van de F86K Sabredog liet draaien, de ontluchting van de brandstoftanks vergat te openen met als resultaat een flame outje op de grond, (brandstofpomp moest er te hard aan trekken/zuigen) doet ie anders nooit hoor

maar ja ik ging toch niet omhoog met de jet en heb mijn checklist verzuimt te raadplegen.
En last but not at least, ik heb in formatie gevlogen met Jan Brilman, Jan met z'n cessna birddog en ik met een kleine F4U corsairtje, uiteraard zo schaal mogelijk :wink: , bikkel hoor, en dat zo tussen de buien door 8)
Aan ieder, mooie dag geweest, jammer voor Richard (shit happens

)
en voor m'n P38 (heel weinig kissies eindigen nu eenmaal in een museum)
Hopelijk volgend jaar een vervolg, kan Berto er ook bij zijn mits hij z'n bruid een poosje met rust laat anders heeft ie volgend jaar hetzelfde 'excuus' :wink:
Gegroet Ger Kovacs.