ron van sommeren
Forum veteraan
Foto en naam in een bericht (of profiel) plaatsen.Gerald Rutten zei:Ben straks wel erg benieuwd wie wie is...., zie nu een hoop namen (sommige pseu..) voorbijkomen :!: heb een hoop nog nooit ontmoet!...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Foto en naam in een bericht (of profiel) plaatsen.Gerald Rutten zei:Ben straks wel erg benieuwd wie wie is...., zie nu een hoop namen (sommige pseu..) voorbijkomen :!: heb een hoop nog nooit ontmoet!...
Ik ken jou wel, maar jij kent mij niet . . . :?Ben straks wel erg benieuwd wie wie is....,
Da's wel erg drastisch Gerald, we hebben het hier over modelvliegen, niet over een samenkomst van het COCGerald Rutten zei:8) Oké, billen bloot, wie volgt?? :zon: ...
Deelnemers een naamkaartje geven met naam en forumnaam. Of grote witte sticker.Gerald Rutten zei:Ben straks wel erg benieuwd wie wie is...., zie nu een hoop namen (sommige pseu..) voorbijkomen :!: heb een hoop nog nooit ontmoet!
Da's wel erg drastisch Gerald, we hebben het hier over modelvliegen, niet over een samenkomst van het COC (Buitengewoon politiek incorrecte opmerking, ik weet het.)
Grootste struikelblok zijn de Db's en de nabijheid van de bebouwde kom (2-300m....)
Zoals bekend produceren de jets op de grond hoog/onacceptabele Db's maar valt het eenmaal vliegend erg mee.
Mhhh , zal ik Nomad dan ook meenemen???Ach, "schaalmodel" is een ruim begrip. Halfschaal, standoff scale, het kan allemaal, als het maar geen Charters of ander spul is, het moet voor de ANDERE deelnemers wel leuk blijven.