Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
8) Oké, billen bloot, wie volgt?? :zon:

normal_IMG_0074.jpg

Gerald Rutten zei:
8) Oké, billen bloot, wie volgt?? :zon: ...
Da's wel erg drastisch Gerald, we hebben het hier over modelvliegen, niet over een samenkomst van het COC :) (Buitengewoon politiek incorrecte opmerking, ik weet het.)

20 mei is nog een eind weg, maar ik heb de intentie te komen....

Model Piper PA-15 Vagabond .......

Gents,
Jets hebben nog nooit op DELTA Oss gevlogen.
Ik denk, nu er plotseling geïnteresseerden komen, we een principe besluit als bestuur moeten nemen, wel of niet gewenst.

Grootste struikelblok zijn de Db's en de nabijheid van de bebouwde kom (2-300m....)
Zoals bekend produceren de jets op de grond hoog/onacceptabele Db's maar valt het eenmaal vliegend erg mee.

Jan Hermkens blijkt sind kort een site van zijn zoon "gekregen" te hebben met veel info over zijn jarenlange werk als "super" schaalmodelbouwer, kijk op
www.home.versatel.nl/jan.hermkens/

Site is nog in aanbouw, div functies zoals clickable foto's werken nog niet.

Gerald Rutten zei:
Ben straks wel erg benieuwd wie wie is...., zie nu een hoop namen (sommige pseu..) voorbijkomen :!: heb een hoop nog nooit ontmoet!
Deelnemers een naamkaartje geven met naam en forumnaam. Of grote witte sticker.

Grootste struikelblok zijn de Db's en de nabijheid van de bebouwde kom (2-300m....)
Zoals bekend produceren de jets op de grond hoog/onacceptabele Db's maar valt het eenmaal vliegend erg mee.

Ben benieuwd naar het eindoordeel, indien ik mijn F16 klaar heb zal ik zéker bij jullie komen vliegen, al is het om de eerste jet te zijn...... :P

Groet,
Gerald

Ook ik zal proberen aanwezig te zijn, leuk om jullie dan ook eens in real-life te ontmoeten. E.e.a. hangt af van het feit of mijn vrouw dan kan ruilen van dienst, Maar die heeft mij toegezegd haar uiterste best te doen.

Robert

Ik heb een tijdje niets vernomen maar dat komt omdat het abonnement niet meer werkte.Ik heb de datum van 20 mei gelezen en het wordt gehouden in Oss als ik het goed heb.Ik kom ook met een fokker dr1, een demoiselle en misschien een curtis jenny als ik hem op tijd af kan krijgen.Het is wel elektro dus geen db overlast.

Ik zal ook komen, al zal de Dornier (die op het lijstje bij mijn naam stond) dan nog niet af zijn vrees ik. Ik neem de Miles Hawk Major mee.

Omdat we een redeljk grote kantine hebben is het helemaal niet verkeerd om in aanbouw zijnde modellen ook mee te nemen, meestal vinden modelbouwers die nog interessanter dan wanneer ze al klaar zijn!
Ook goed alternatief als de weerscondities even wat minder zijn.

Da`s mooi dan neem ik m`n P-40 ook mee die zal ben ik bang niet af komen voor de 20ste :oops:

nomad6.jpg

Ehhhhh, ok dit ben ik.......

(ps hier ook al abbonement afgelopen :? Zeer vreemd 8O maar ach zo komen we er ook wel :yes: )

Ach, "schaalmodel" is een ruim begrip. Halfschaal, standoff scale, het kan allemaal, als het maar geen Charters of ander spul is, het moet voor de ANDERE deelnemers wel leuk blijven.
Mhhh , zal ik Nomad dan ook meenemen???
nomad7.jpg

Thanx, dan ga ik me "even" druk maken om deze voor die tijd kompleet vliegend te hebben :wink:

En de filmcamera gaat natuurlijk mee want dit alles moet digitaal terug te kijken zijn :D

Back