Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Oke soms wordt ik oud denk ik, en kan ik het allemaal niet meer volgen :oops:

Het zijn dus verschillende dagen maar wel met hetzelfde uitgangspunt?

En nee de husky is niet schaal genoeg.
Schaal is bij mij schaal, en die heb ik dus niet?

Nog 2 weken.......
jump.gif

:banana: Jaaaaaaaaaa

:( De Nomad is alleen nog niet af, ik doe mij best maar vliegend zit er ben ik bang niet in :( .
En de Stinson Reliant krijg ik nog niet betrouwbaar genoeg lopend, maar ik heb nieuwe ideen over wat het kan zijn dus ik ben hoopvol :yes:

De Tipsy Nipper moet geen probleem opleveren net als de Decathlon

De FR-4 wordt alleen statisch net als de P-40 Warhawk

De DC-3 zou ook nog meekunnen als statische kist (of toch snel nog ff invliegen :? ).

Maar het gaat zowiezo een geweldige dag worden :mrgreen:

Ja Berto, als je steeds andere dingen tussendoor doet, dan komt de Nomand niet af natuurlijk. Dus; even de andere kisten opzij, en afmaken die handel! :lol:

Grt.

Momenteel is toch echt het enige wat op de bouwtafel staat de Nomad (o ja en af een toe een stukje interieur P-40).
De Stinson is een klus voor op het werk morgen :wink:

Als het zulk weer is als vandaag zullen jullie een leuke dag hebben.
Met erg veel vlieg bewegingen denk ik.

Mijn broer en ik gaan morgen de pipercub invliegen.

Nog 9 dagen :P Als het weer zo blijft, kan het daar in ieder geval niet aan liggen.......

Grt.

t wordt een last minute actie van mijn kant. er zijn voor mij 5 events geplanned voor het weekend van 20 mei en als het stralend weer wordt zonder echt veel wind dan kom ik alsnog naar oss met t zootje.

jan brilman zei:
er zijn voor mij 5 events geplanned
Je bedoelt waarschijnlijk: er zijn 5 events waaraan ik mogelijkerwijs zou kunnen deelnemen. :teacher:

:wink:

jan.

Zeg Jan, voor jou zijn het nu toch ook spannende tijden?
1 groot event zeg maar.......

Zeg Jan, voor jou zijn het nu toch ook spannende tijden?
Nee hoor, da's een maand geleden al gebeurd! :D

(En toen was het wel spannend! Keizersnee en alles . . . 8O )

Maar ondertussen gaat het helemaal goed met de kleine Mees. :P

HPIM0585%20%28Medium%29.JPG

(Soms nog wel een beetje moe, maar dat heb je met kleine babytjes. :wink: )

jan.

Ongelofelijk he
Praten kunnen ze niet, slim zijn ze ook nog niet, maar ze kunnen precies duidelijk maken wat ze willen, is over nagedacht 8)
sorry, dit is erg :offtopic:
Nu weer :ontopic: :yes:

@ Jan, nog gefeliciteerd!

@ vliegendeschaalmodellenmeetingbezoekers&vliegeniers: zijn er ook mensen die evt willen carpoolen en een plekje in de auto over hebben voor mij een een paar vliegtuigen? vanaf zwolle? of misschien dat ik een auto kan regelen en dat hij/zij mee wil?

Over 5 dagen is het zover,
Dan moet het gebeuren,
De dag der Dagen :D

Ik hoop niet dat jullie net als ik vanochtend even naar de vooruitzichten hebben gekeken van komend weekend want dan wordt je er niet blijer van :(
Maar hier in nederland voorspellen ze het weer wel goed ze kunnen allen niet zeggen op welke dag het gebeurt dus ik hoop dat de verwachtingen niet uitkomen.
We zullen zien, ik heb er in ieder geval wel zin in :banana:

Misschien ben ik in de ochtend nog een beetje groggy, zit vrijdagnacht tot 00u15 op de SIM, jaarlijkse APK zal ik maar zeggen..., dan nog van SPL naar Oss tuffen...

Zondags moet ik helaas weg.

Back