Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Die aanmelders een e-mailtje sturen met het verzoek zich opnieuw aan te melden als ze er bij willen zijn?[/quote]

Hallo Ron,

dat is hem nou net!!
bij onze webmaster zijn om de een of andere manier alle gegevens van de vorige inschrijvingen verloren gegaan.
Derhalve bovenstaande verzoek opnieuw in te schrijven!

groetjes,
Jan.

Mhhh ik mis nog steeds een aantal mensen die 20 mei wel zouden komen :cry:

De lijst met aanmeldingen is volgens mij niet helemaal bijgewerkt. Ik heb me al een tijdje opgegeven als ook Huib, maar zie ons er nog niet bij staan. Dat kan dus ook voor anderen gelden.

En wie staat er bovenaan?
evil5.gif

Grt.

hmm, misschien is het wel leuk als de mannen van modelbouw-aktueel een artikel wijden aan de schaalmodellenmeeting? :wink:

Onze komst is nog steeds een beetje afhankelijk van de komst van ons Frummeltje 8)

Maar daar zijn we op voorbereid mochten we wel komen.

Een paar pagina`s terug is er al 1 en ander naar voren gekomen hoe iemand te herkennen.

Nou wij zijn nu echt herkenbaar dankzij Onno :-)
Hij heeft zelfs aan ons binnenkort aandiende frummeltje gedacht :wink:
promo.jpg

Dus zie je 2 gekken rondrennen, grote kans dat wij het zijn :oops:

Yep al denk ik dat hij nog niet mee komt :-(

Verder hebben wij ons zowiezo afgemeld voor de BBQ dat zou voor mij echt te laat worden met de volgende dag weer werken :-(

Danny Mulders zei:
hmm, misschien is het wel leuk als de mannen van modelbouw-aktueel een artikel wijden aan de schaalmodellenmeeting? :wink:

Hallo Danny,
Ben net terug van de grote jaarlijkse duitse en nu 4de Warbird Meeting (Suhl, met ruim 80 inschrijvingen), was weer groots en beregezellig.
Maar je wordt op je wenken bediend, had reeds kontakt daarover met Frans, de redakteur van modelbouw-aktueel. Dat artikel met fotos komt voor mijn rekening.

P.S.
We missen nog veel inschrijvingen van liefhebbers die voor Mei wel ingeschreven hadden. Niet te lang wachten, over dik 2 weken is het al zover en we willen graag weten waar we aan toe zijn, ook in verband met de Barbeque!

groetjes,
Jan

JAAAAAAAAAAA :banana: !!!!!!!

ummm, ik zal mijn inschrijving alvast even versturen want ik ben 18 augustus pas terug op het forum... :roll:

edit: en ik zal robert even een PM sturen met de vraag of hij op de hoofdpagina een oproep wil plaatsen voor de mensen die zich niet opnieuw hebben ingeschreven.

Da`s een goeie, de inschrijvingen blijven een beetje achte tov 20 mei maar gezellig gaat het zeker wel worden.

Ik zal vanvond even een mailtje sturen naar Delta Oss om ons af te melden voor de BBQ en wat wijzigingen aan te brengen in de modellen die mee gaan.

Maar ik heb er zin in, hoop alleen wel dat die kleine zich dan al heeft laten zien :lol:

Gezellig Hezik, eens kijken wie er achter de Cessna 172 steekt ;-) (als, want et.c etc.)

Back