Hee Hezik,
Ik zit er sterk over te denken om 'm zelf in te gaan vliegen een dag voor de meeting.......................
Zelf invliegen is iets wat wij ook altijd preferen maar gezien onze ervaring (ik hoop dat ik dat van mezelf mag zeggen) is dat niet altijd zo`n probleem.
Wat betreft jouw ervaring, ja, dat kun je alleen zelf beantwoorden, als jij vindt dat je er klaar voor bent en dat je de kist in alle situaties kan redden zonder eerst na te hoeven denken hoe te sturen, en dat je gevoel met de kist heb betreffende snelheid etc., dan zie ik het probleem niet.
Zijn je reflexen nog niet je van het, dan zou ik het een ander laten doen.
Al is het alleen maar de eerste vlucht om hem uit te trimmen.
Wij crashen ze ook liever zelf tijdens een maiden maar aan onze ervaring zal het dan niet liggen (alhoewel :roll: ) maar om dat met zo`n kist te doen als je niet geheel overtuigd ben van jezelf? mhhhh, da`s zonde.
Je kunt hem ook altijd op de meeting nog in laten vliegen er is daar genoeg ervaring aanwezig denk ik zo.
Wat betreft het vliegen op de meeting na maar 1 vlucht weet ik ook niet, ik ben er altijd een beetje huiverig voor en wil de kist eerst goed kennen op mijn thuisveld voordat ik er mee zou gaan showen, maar da`s ieder z`n mening en instelling en ook afhankelijk van de kist
Of je Calmato mee mag dat weet ik niet, in principe zou ik zeggen van niet want het is de bedoeling dat het toch wel een soort van warbird/schaalmeeting wordt en de Calmato valt onder geen van tweeen maar dat is niet mijn pakkie an.
Ik weet wel dat we het in de aanloop naar 20 mei hier ook over hebben gehad en dat toen de Charters etc. niet echt welkom waren ivm soort kist anders ben je echt het overzicht kwijt.
Maar niet getreurt als wij er zijn mag je heus wel even aan de kabel vliegen met 1 van onze kisten ;-)
En er zullen er zat zijn waarbij dat ook wel mag denk ik........
En kijken naar die wonderschone kisten is ook altijd leuk maar er gaat niets boven zelf een rondje vliegen dat ben ik met je eens.