erikborgers
Vriend van modelbouwforum.nl
In seriebouw wil het lekker vlotten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geweldig Erik,
Door het kijken naar de je 20 mm-MG-C/38 Quadruple 4-lingetjes
ging ik op het web zoeken naar afbeeldingen daarvan en
kwam zomaar op een web site die alles voor je maakt met de 3-D printer.
Bijvoorbeeld deze bootjes voor de HMS Cossack:
https://www.shapeways.com/product/TK2XEPZWU/1-600-scale-rn-tribal-class-boat-set?optionId=62186564
Just ask what you want and we deliver.
Bof ik ff, kan dus zo van alles laten printen voor de HMS Cossack en HMS Suffolk in schaal 1:200
Mooie plaatjes en prachtig werk bij al je werklust, bedankt.
Woensdag ga ik hopelijk ook eindelijk weer beginnen wanneer er niets tussen komt.
PS. Je kunt trouwens melden bij Pontosmodel dat je een foutje hebt ontdekt bij die 2 4-lingen; meestal wijzigen ze dan de boel en toekomstige kopers hebben er dan wat aan.
Ik ben vaste klant bij Shapeways. Heb daar spullen gekocht voor mijn Enterprise in 1:144.
Mijn Bofors 4-lingen
Bekijk bijlage 247100
Proefopstelling op mijn carrier
Bekijk bijlage 247129
En een klein deel van de bemanning.
Bekijk bijlage 247103
Groeten,
Willie
Ik ben vaste klant bij Shapeways. Heb daar spullen gekocht voor mijn Enterprise in 1:144.
Mijn Bofors 4-lingen
Bekijk bijlage 247100
Proefopstelling op mijn carrier
Bekijk bijlage 247129
En een klein deel van de bemanning.
Bekijk bijlage 247103
Groeten,
Willie
Toen ik jaren geleden, alles was nog in de beginfase, een student een hangar van de Bismarck liet ontwerpen (in Maastricht),
vertelde die student dat hij eigenlijk vrijwel alles van een schip zou kunnen ontwerpen.
Zeker in de toekomst als de printers groter en beter werden.
Dit vroeg ik toen tijdens het ontwerpen van die hangars voor de Bismarck.
Hier het resultaat van circa 5 jaren geleden.
Bekijk bijlage 247176
Hij vroeg voor het ontwerp dacht ik €20 als ik het mij goed herinner,
maar het was ook betrekkelijk eenvoudig en denk ik ook nog een soort vriendenprijsje,
want hij was er wel een half uur mee bezig om het te ontwerpen.
Dus voor zover ik het kan beoordelen zijn we tegenwoordig een stuk verder in die technologie.
Voor de Fuso heeft die web site overigens niet veel.
Klopt Timbo, was ook mijn ervaring toen ik bij andere printende bedrijfsjes langs ging.bijna alles is uit te printen , maar als hobbyist moet je in 90 % van de gevallen zelf met een 3d ontwerp komen bij de 3d print websites