Schlachtschiff Bismarck 1/200 van Trumpeter

Nou, dat stimuleert wel zeg.

Een Chinese wijze man zei ooit, "De eerste stap is de aanvang van een wereldreis" (vrij naar Stoompomp)
Toen ik mijn eerste artikel in het blad de Modelbouwer publiceerde, wist ik ook niet, dat anderen hierin belangstelling hadden.
Overigens, mooi het noemen van het "Forum". Ook ik heb hierdoor al veel informatie gekregen en zeker geleerd.
Ik kijk uit naar je volgende publicatie. Je hebt genoeg modelbouwkennis om met anderen te delen.

Een Chinese wijze man zei ooit, "De eerste stap is de aanvang van een wereldreis" (vrij naar Stoompomp)
Toen ik mijn eerste artikel in het blad de Modelbouwer publiceerde, wist ik ook niet, dat anderen hierin belangstelling hadden.
Overigens, mooi het noemen van het "Forum". Ook ik heb hierdoor al veel informatie gekregen en zeker geleerd.
Ik kijk uit naar je volgende publicatie. Je hebt genoeg modelbouwkennis om met anderen te delen.
De bouw van de Richelieu is gestart! Zie http://www.modelbouwforum.nl/threads/le-cuirass%C3%A9-richelieu-1-200-comix-flymodel.260289/

Plakte ik nog even mijn plaatje vast, zet ik de boel na drogen terug op zijn plek, zit het plaatje aan de foute kant. [emoji3]
Image1532267657.815907.jpg

Ach, na een verhuizing zit hij vast goed!

163d1afd03017842cf48e279abdc15fd.jpg

Resultaat bakboord. Zeer tevreden. Er is nog een minimale kier.[/QUOTE]

Erik, ik ben nu ook weer bezig met mijn Bismarck en heb gezien dat precies op de scheiding een kabelgoot van Pontos komt. Die heb jij niet gebruikt zo te zien, De kabelgoot camoufleert mooi de naad tussen de delen. Ook aan stuurboordzijde loopt een kabelgoot precies op de scheiding.

Groet,
Willie

Back