Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb proberen te achterhalen wat de afmetingen zijn, maar dat is niet zo eenvoudig..
als je stuurservo dus nu sneller en sterker is dan forceert hij je voorbanden eindelijk op de goede manier de bocht in. Je stuurt hem dus waar die naar toe moet, met je oude servo ging dat waarschijnlijk te traag of kreeg hij de wielen niet in de goede stand (te weinig kracht). Als je nu dus teveel grip krijgt op deze manier (en dus tractierol) kun je dat compenseren door een wat stuggere veer te monteren. Maar in plaats van 300 meningen en opties kun je het ook gewoon eens proberen, achter een toetsenbord stel je je auto niet af...
Mathijs welke servo heb jij in de buggy? Mijn 625mg centreert niet goed meer en er zit speling. Tijd voor dit 7j oude beestje te vervangen. Kan een 2e hands ACE1015 voor 50€ kopen, of een hitec 7955tg voor 99 nieuw. Ofwel een snelle 7940TH voor 109€, maar die is misschien iets te snel?
En nu ontopic: Zou een dikkere sway bar ook kunnen helpen tegen tractierol of gebruik je dat in andere situaties?
het is trouwens wel een heel oud topic dat omhoog wordt gehaald, maar goed.. ;-)
ik heb in mijn buggy's de hitec 7955TG zitten op lipo direct. Werkt prima, onverwoestbaar en snel zat (en kracht teveel). De 7940TH hoor en lees ik niet zulke goede verhalen over (snel speling, etc).
ontopic: ja, een dikkere sway bar helpt zeker tegen tractierol, maar ook een ander type band, stuggere veer, rolcenter, etc...
wie hebben ze niet meer, er zijn meer winkels, internet, ebay, etc... Altijd kiezen voor de TG versie, steel gaat even wat makkelijker kapot. Geloof dat een truggyrijder je daar wel wat meer over kan vertellen (he franssie ;-) )
Bij de MP9e rij ik gewoon met dezelfde servo, maar dan idd op 6 volt. Ietsje langzamer, maar nog steeds snel genoeg. Het verschil tussen 0,12 en 0,15 m/s gaan jij en ik bijna niet merken hoor, en als je het toch merkt wen je er snel genoeg aan.
Nopjes afknippen doen we niet aan, mag trouwens ook niet bij de Xceedcup, en terecht ;-)