Je weet maar nooit, weet de TS zeker dat de schroef van de headstopper niet te lang is en de featheringshaft raakt? Dit veroorzaakt ook heftige trillingen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De schroef van de headstopper is niet te lang want de ontbrekende featheringshaft-sleeve kon gewoon in de kop geschoven worden.
Nitro, Pro, Nitro Pro, DFC, 550, 600pro, 600ESP, 600CF, maakt geen HOL uit. tis allemaal hetzelfde, en moet allemaal hetzelfde gebouwd worden, met dezelfde ringen, zelfde lagers en het gebruikt ook allemaal dezelfde as.
Die ringen hebben een gespecifieerde dikte om zo de preload te bepalen.. daar kan niet zomaar willekeurig ringetje tussen.
Gisteravond weer gevlogen en hij blijft nu perfect stil, kan zelfs met de zender los blijven hooveren.
Waar ik hem van gekocht heb heeft er volgens mij nooit meegevlogen al zegt hij van wel.
Moet nu alleen de motor beter afstellen, rookt verschrikkelijk, want ik vlieg op een stuk land in het bos en gisteren was het windstil en bleef de rook een beetje hangen leek net of er brand was.
Bedankt iedereen voor het meedenken.