S
Stephan
Guest
Jeej, Ik heb vorige zaterdag een nieuwe auto gekocht: Schumacher Mission Pro. Ik ben al een tijdje aan et bouwen geweest, zonder problemen. Afgezien dat ik een aantal schroefjes dol heb gedraaid en je kent het gebruikelijke wel. Dit was wel mijn eerste keer om oliegevulde schokbrekers in elkaar te zetten. Wat is dat een gruwelijk @^%&%^$# werkje zeg. Alles was glad en vies door die olie en ook was het flesje met olie nog eens 2x omgevallen. Maar ze zitten wel in mekaar. Ik dacht ik bouw hem vanmiddag en vanavond even af. Maar ik heb een imbus sleuteltje nodig om de 2 delen van de wielophanging aan elkaar te schroeven en laat ik juist dat maatje niet hebben. Misschien dit weekend langs de bouwmarkt oid om een bosje met imbussleuteltjes te halen. Kzal hieronder ff een aantal foto's plaatsen. Beetje slechte kwaliteit maar dat komt door www.modelbouwupload.tk omdat ze maar 150kb mogen zijn en laat mijn digi camera nou eens 640x480 (kleinste resolutie) in 160kb maken ^_^
Hier kun je ook zien welk schroefje ik bedoel: Zoek het losse schroefje :roll:
Hooiii. Ps nog meer mission rijders hier op het forum? Laat het me weten!!!
Owja ik heb een Hitec HFX 10 turns limit ESC en een kyosho x-speed 12 turns stock motor. Ik denk dat dat wel aardig vaart zal maken 8)
50/60 ofsow?
Hier kun je ook zien welk schroefje ik bedoel: Zoek het losse schroefje :roll:
Hooiii. Ps nog meer mission rijders hier op het forum? Laat het me weten!!!
Owja ik heb een Hitec HFX 10 turns limit ESC en een kyosho x-speed 12 turns stock motor. Ik denk dat dat wel aardig vaart zal maken 8)
50/60 ofsow?