Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stephan zei:Oke, waarschijnlijk zal mijn eerste hopup een onewaydiff worden dan. Wat is een RW diff dat is een witte achterpulley, waar het diff ingebouwd zit, die ronder is als het oorspronkelijke exemplaar en ik was ook al van plan de alu pulley te kopen, ik heb er nu ook de 20 opzitten en dat zal ook wel zo blijven dan.
Ik heb op Engelse sites ook gelezen over de roll centre mod, maar wat het is en wat het doet ben ik nog niet uit. Kun je dit uitleggen of heb je er foto's van? de roll centre mod kit is een set waarmee de roll centre's van de auto 2 mm hoger komen te liggen. De bochtensnelheid kan hiermee toenemen + de bandenslijtage zal wat afnemen !! Misschien ga ik in de toekomst wel wedstrijden rijden, in ieder geval wel op een indoor baan rijden. pas dan wel op want binnen wordt meer schade gereden dan buiten door de vaak toch wel harde afzetting
Ik zag dat er ook titanium turnbuckels zijn en ook pivot pins. Hebben deze veel nut? Zolang ze heel blijven ga ik ze denk ik niet vernieuwen. totaal overbodig en au voor de portemonnai: alleen als je er erg ge*l op bent, dan zou ik het erop zetten, anders zonde van het geld
Nu heb ik nog het standaard chassis, maar ik denk dat ik hierbij blijf en nog geen Carbon neem. Ik rij buiten en hierdoor komen er de nodige krassen op en dat zou zonde zijn van mijn geld. met een koolstof= carbon chassis zul je merken dat als je echt goed kunt rijden buiten, de wegligging beter is. Krassen komen op ieder chassis. Als je wilt dat het niet beschadigd kun je je rc auto beter in de vitrinekast zetten
Hoooiiii