Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij stoutert, schijnbaar gelijke plannen......................
Een klein puntje van aandacht, de C clip die voor op het lager zit is zo groot dat een standaard P32 spacer er niet vrijlopend op past. De vier schroef gaten zitten zoals verwachting wel op de juiste plek. Ik denk dat ik dus even de clip moet verwijderen en aanpassen. Is er misschien een ander soort clip die ik kan gebruiken?
Groet, Jos
Wikkelen voor delta en later omschakelen naar ster voor 10s? Kv wordt daardoor factor 1,73 (√3) lager. Dan hoeft motor niet opnieuw gewikkeld te worden.... De motor voor de Logo 500 wordt demonteerbaar gemaakt, zodat de eigenaar in de toekomst de wikkeling kan laten vervangen door eentje die geschikt is voor 10s ...
Wikkelen voor delta en later omschakelen naar ster voor 10s? Kv wordt daardoor factor 1,73 (wortel 3) lager. Dan hoeft motor niet opnieuw gewikkeld te worden.
Recente motoren:
powercroco - 12N10P7050 !!!
De motor voor de Logo 500 wordt demonteerbaar gemaakt, zodat de eigenaar in de toekomst de wikkeling kan laten vervangen door eentje die geschikt is voor 10s:
Na alle moeite weer loshalen? Is het dan niet minder werk om voor de 10S Logo 500 nog een motorkit te halen? En zo de reeds gewikkelde motor mooi zo te laten?