H
hezik
Guest
Hier.. misschien dat dit het verduidelijkt.. de lijmverbinding in de praktijk:
Sterk zat
De gehele plaat is nu klaar, die kan nu plat op de tafel en alles wat ik vanaf nu zaag de komende tijd, zal er rechtop opgezet gaan worden. Ik zeg er maar even bij: het ding is 100% recht, door de foto en het lijnenspel ziet het er wat apart uit soms..
Totaalgewicht van deze plaat is 90 gram. Dat is veel, maar aan de andere kant.. dit is het grootste onderdeel uit de hele romp, het is tevens de accuplaat, de bevestiging voor de regelaar en een halve motorsteun. Op basis van het oppervlakte van deze plaat, kan ik in Inventor kijken wat de bovenste plaat weegt; dat zal 28 gram zijn. Dat zijn dan samen de zwaarste stukken, maar ook de 'backbone' van de hele romp.

Sterk zat

De gehele plaat is nu klaar, die kan nu plat op de tafel en alles wat ik vanaf nu zaag de komende tijd, zal er rechtop opgezet gaan worden. Ik zeg er maar even bij: het ding is 100% recht, door de foto en het lijnenspel ziet het er wat apart uit soms..

Totaalgewicht van deze plaat is 90 gram. Dat is veel, maar aan de andere kant.. dit is het grootste onderdeel uit de hele romp, het is tevens de accuplaat, de bevestiging voor de regelaar en een halve motorsteun. Op basis van het oppervlakte van deze plaat, kan ik in Inventor kijken wat de bovenste plaat weegt; dat zal 28 gram zijn. Dat zijn dan samen de zwaarste stukken, maar ook de 'backbone' van de hele romp.
Laatst bewerkt door een moderator: