scratch built eigen ontwerp 2m F3A: Daedalus

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bp%20zaag.JPG

We moeten hem ook niet al teveel opjutten natuurlijk, de winter is nog lang:p

Ik was weg, zoals ik ook aangegeven had. Ben terug en ben ook alweer aan het zagen.

Morgen komt er weer een fotomoment.. dan is er namelijk de eerste lijm gesmeerd :P

Ik heb gekozen voor constructielijm deze keer, niet omdat ik denk dat dat beter of minder is dan welke andere lijm dan ook, maar omdat ik dat nu ook een keer wilde proberen. Ik heb al een kist die louter met CA gelijmd is, dat werkt ook prima.

Voor diegenen met een abonemment of interesse in dit topic; ik ga dit topic niet langer bijhouden. Voor mensen die lid zijn van MVC-MN; het verslag op het forum daar zal ik wel verder bijhouden. Diegenen die hier hebben meegedacht, bedankt voor hun input!

Uiteindelijk zullen er vanzelf ook wel foto's van het eindproduct verschijnen op het forum, daar het wel mijn bedoeling is er wedstrijden mee te gaan vliegen (tenzij het straks bagger vliegt, uiteraard :P)

Mochten mensen interesse hebben in de tekeningen, mocht bij het vliegen blijken dat het inderdaad de moeite van het bouwen waard was, dan zullen de tekeningen beschikbaar komen op mijn site (zie de handtekening), of stuur mij een email op zikken apestaartje xs4all punt nl. Ik zal je dan tzt. de tekeningen mailen.

Mooi, zijn we daar ook weer uit :)

Het leek mij wel zo netjes even te melden. Verdere discussie erover is vrij zinloos.

Hezik.....???
Je hoeft je natuurlijk niet te verantwoorden.
Ik vind het erg jammer dat ik dit niet meer kan volgen.
Ik heb je bouwproces met veel belangstelling en bewondering gevolgt.
ERG JAMMER!

+1 erg jammer dat je hier niet meer update! was heel mooi om te volgen!

iig heel veel suc6 met bouwen, hopenlijk is het eindresultaat wat je had verwacht!!;)

Als ik er tijd/zin in heb, zal ik het bouwverslag op mijn site gaan maken, voor diegenen die er echt interesse in hebben. Mocht je het eindproduct willen zien, dan denk ik dat je kans hebt dat ie op de F3A-A wedstrijden in de 2e helft van het seizoen (3e wedstrijd en finale) wel te zien zal zijn. Als ie tenminste niet uit elkaar valt voor die tijd :P

Voor diegenen met een abonemment of interesse in dit topic; ik ga dit topic niet langer bijhouden. Voor mensen die lid zijn van MVC-MN; het verslag op het forum daar zal ik wel verder bijhouden. Diegenen die hier hebben meegedacht, bedankt voor hun input!

Uiteindelijk zullen er vanzelf ook wel foto's van het eindproduct verschijnen op het forum, daar het wel mijn bedoeling is er wedstrijden mee te gaan vliegen (tenzij het straks bagger vliegt, uiteraard :P)

Mochten mensen interesse hebben in de tekeningen, mocht bij het vliegen blijken dat het inderdaad de moeite van het bouwen waard was, dan zullen de tekeningen beschikbaar komen op mijn site (zie de handtekening), of stuur mij een email op zikken apestaartje xs4all punt nl. Ik zal je dan tzt. de tekeningen mailen.

hallo hezik,

idd zonde maar iedereen is hier vrij in.
als je tzt de tekeningen wilt delen houd ik mij aanbevolen .
m vr gr eric

Had ook niet anders verwacht.
Eeb Hezikstreek!!!
Zeker een fraser gevonden, en niet willen toegeven.

Han.

Haha, nee hoor Han.. als je 'm een keer in het echt ziet, zul je wel zien dat ie handgemaakt is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back