't is niet echt een bouwstop.
Ik ben even in de elektronica gedoken. Ik ben nl. nog steeds met die motorregelaar bezig.
Heb al doende als proef ook dubbelzijdig printplaat voor deze Esc. geetst.
Details < 0,3 mm zijn mooi overgekomen. Maskers krijg ik 100% uitgelijnd. E.e.a. als proef voor etsen van radarinstallaties later.
Regelaar werkt overigens lekker bij 6V, maar bij 20Amp continu werd er een FET warm. Daar zou ik in theorie bij 12V minder last van moeten hebben. Aldus het systeem op 12V gezet en zojuist de bewuste FET, alsmede de belastingsweerstand naar de eeuwige jachtvelden geholpen. Ik gaf maar een klein tikkie tegen de trimmer onder de joystick van m'n zender. Ik zat niet eens aan de joystick.
Binnenkort maar 's kijken wat er hier is misgegaan. Die FETs gaan tot 120A. Ik zou eerder verwachten dat ik de kroonsteentjes of de printbanen van de print af zou smelten.
Dus aan het schip gewerkt, Nee (wel de navigatielichten weer terug gevonden)
Lekker met de elektronica voor de afstandsbesturing zitten klooien, Ja.
Ik ben even in de elektronica gedoken. Ik ben nl. nog steeds met die motorregelaar bezig.
Heb al doende als proef ook dubbelzijdig printplaat voor deze Esc. geetst.
Details < 0,3 mm zijn mooi overgekomen. Maskers krijg ik 100% uitgelijnd. E.e.a. als proef voor etsen van radarinstallaties later.
Regelaar werkt overigens lekker bij 6V, maar bij 20Amp continu werd er een FET warm. Daar zou ik in theorie bij 12V minder last van moeten hebben. Aldus het systeem op 12V gezet en zojuist de bewuste FET, alsmede de belastingsweerstand naar de eeuwige jachtvelden geholpen. Ik gaf maar een klein tikkie tegen de trimmer onder de joystick van m'n zender. Ik zat niet eens aan de joystick.

Binnenkort maar 's kijken wat er hier is misgegaan. Die FETs gaan tot 120A. Ik zou eerder verwachten dat ik de kroonsteentjes of de printbanen van de print af zou smelten.
Dus aan het schip gewerkt, Nee (wel de navigatielichten weer terug gevonden)
Lekker met de elektronica voor de afstandsbesturing zitten klooien, Ja.