M7H
Forum veteraan
_cyclops_ zei:Ennuuh, 'k dacht dat mugen juist ook zo goedkoop was in de onderdelen? :lol: :lol:
Da's achterhaalt......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
_cyclops_ zei:Ennuuh, 'k dacht dat mugen juist ook zo goedkoop was in de onderdelen? :lol: :lol:
Roelof zei:Hap hap hap hap, lijkt pacman wel
_cyclops_ zei:Dat is altijd in de racerij, dat heeft weinig met 't merk te maken![]()
Nou, "het merk" waar we hier over praten is wel degene die de meeste veranderingen doorvoert wat op zich al de nodige extra kosten met zich mee brengt. Veel merken adviseren juist kogeldiffs boven tandwieldiffs en zit ik eigenlijk gewoon te wachten dat de overstap weer naar kogeldiffs komt :roll: :lol:
M7H zei:Da's achterhaalt......![]()
M7H zei:Dat heet "development".......![]()
Ja, want nog een "R" toevoegen aan de benaming paste niet meer op de doos...._cyclops_ zei:Evolution noemen ze 't zelf![]()
Moet kunnen.... :wink:'k geloof dat de racers met 'n enorme smile achter de pc zitten nu, leuke discussie/gesprek heren! top!
M7H zei:Ja, want nog een "R" toevoegen aan de benaming paste niet meer op de doos...._cyclops_ zei:Evolution noemen ze 't zelf![]()
Oh nee, da's Kyosho.......
Moet kunnen.... :wink:'k geloof dat de racers met 'n enorme smile achter de pc zitten nu, leuke discussie/gesprek heren! top!
En wie weet rij ik volgend jaar ook wel Kyosho....
Het hengeltje is uitgegooid........
M7H zei:En wie weet rij ik volgend jaar ook wel Kyosho....
Het hengeltje is uitgegooid........
Niet belangrijk toch?_cyclops_ zei:Bert, wat is de adviesprijs van de kit?
M7H zei:Niet belangrijk toch?_cyclops_ zei:Bert, wat is de adviesprijs van de kit?
Waar je hem voor kan krijgen dat is van belang... :wink:
Bert Trumpie zei:Dan moet je Peter of Jordy even vragen of je hem maandag al op kan komen halen.
M7H zei:Niet belangrijk toch?_cyclops_ zei:Bert, wat is de adviesprijs van de kit?
Waar je hem voor kan krijgen dat is van belang... :wink:
glimpie zei:En dat zegt Martin........... 8)