ben vooral erg benieuwd hoe ie rijdt, qua handling, rondetijden, en hoe lang tot de accuwissel. Keep me posted !!
Ik ook!
Accuwissel zal nooit zo snel kunnen zijn als een tank vullen, maar dat hoeft toch helemaal niet. Nu al bestaat er in de 1:1 race wereld een verplichte pitstoplengte, dus stel je moet wisselen, dan moet je pitstop bijvoorbeeld 1 minuut duren ofzo, (heb je meteen het gezeur van tankpistolen niet meer) De rondetijd na je pitstop moet dan 1 minuut plus de snelst gereden ronde uit de kwalificaties zijn (ik geef maar een voorbeeld).
En als je de versnellingsbak-as en de voorste tussenas langer maakt? En dan de lipo's overdwars erin?
Die oplossing heb ik al uitgetekend in CAD gezien, en kan een oplossing zijn. Het wiebelen van de langer geworden aandrijfassen is op te vangen door op het eind nog een plaat langs de snaar te doen, met lagers erin, die de assen ondersteund.
Ook bestaan er al Lipo's die eigenlijk op de plek van de tank passen, alleen ben ik dan voor 6S wel $260,- kwijt...
Deze makkelijkere oplossing geeft me vooral een goed idee van de benodigde capaciteit.
Ook is op deze manier de chassisrol het minst, want lipo's op elkaar in het midden geeft een hoog gewicht en veel verplaatsing daarvan dus.
Doe eerst de foto's verkleinen of zet even je camera op een lagere resolutie voordat je ze upt.
Ik heb een 25mbits verbinding, hier is de pagina zo geladen....
Ik denk dat je er verstandig aan dot om boven de pakketten langs ook een klein beugeltje te maken, al is het maar een ijzerdraadje. Het brengt veel meer stevigheid in je lipo-houders.
Heb ik ook al bedacht, gaan we nog eens doen.