Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk die rem had ik 10 jaar geleden ok al op mijn colt .
Hier enkele echte foto's van de achterkant van de nieuwe Serpent 966 gevonden op rctech.net
link aanklikken, wachten en dan helemaal naar onderen scrollen.
Let vooral op het nieuwe remsysteem.
Serpent 966 - R/C Tech Forums
Da's waar, en het zorgt ervoor dat de rem echt goed loslaat...
Ziet er gelikt uit maar wat maakt deze achterkant nu anders dan de 960-008?
Ik zie aan de conversiekit dat de wielblokken en draagarmen hetzelfde zijn gebleven en er dus geen schokkende veranderingen zijn aan de geometrie. OK... de remplaten zijn omlaag gebracht, die 5 gram is ook echt merkbaar....
Maar als de gehele ophanging hetzelfde is gebleven is er weinig verschil tussen de 966 en de 960-008. OK, het ziet er wat geiler uit....
De manual van de 966 en de upgrade-set, staan op de web-site van serpent. De afwerking is super, en het geheel wordt nog geleverd in een box ook. Dat is beter dan de upgrade-set van de '08 serie (plasic zak).
Serpent Model Racing Cars - Product - Upgrade-set 960-08 to 966 - Downloads (PDF)
Serpent Model Racing Cars - Product - Upgrade-set 960-08 to 966 (Upgrade-set)
Ziet er gelikt uit maar wat maakt deze achterkant nu anders dan de 960-008?
Maurice, ik denk dat als jij met je 960-07, deze ombouwset aanschaft en dan naar mij toe komt, ik vanwege mijn ombouw naar OS2, dus OS1 plastic voor je heb.....
Wellicht iets om over na te denken/uit te zoeken?.....
Edit:
ik heb ff meer in detail gekeken en dat moet dus lukken.
Alleen heb je dan niet de 960-08 voorkant.....
Maar inderdaad ziet het er netjes uit zo, moet ook wel, ze moeten weer wat van het vertrouwen terug winnen.....