Servo's

Iemand deze al gezien(besteld)? JR Radios.
De digi versie van de S185, de Ds188 in amerika nu te koop voor 26$.
Ik geloof dat fam. van der Vecht daar op zat te wachten en direct 2s lipo zonder parkinson verwachten. Ben benieuwd.

Specs.
Size Category: Minis and Micros
Type: Digital
Application: Slow and parkflyer aircraft, sailplanes, micro helis and other special applications
Torque: 12.1 oz/in @ 4.8V; 13.1 oz/in @ 6V
Speed: .08 sec/60° @ 4.8V; .06 sec/60° @ 6V
Dimensions (WxLxH): 0.44"x.78"x.80"
Weight: 6 grams
Bushing Or Bearing: Bushing
Motor Type: 3 pole cored
Connector Type: JR
Gear Type: Nylon

Ik had ze voor 18 euro per stuk bij de plaatselijke shop. Ga jij nu met die verzendkosten erbovenop goedkoper uitkomen? Vast niet.....:rolleyes:(een hoop moeite voor niks)

Grt.

Net het mailtje gehad met porto bedrag.

Totaal €55,70
Als het pakket is valt het mee, enveloppe is weer wat meer. 8 euro uit duitsland.
En verstook geen bezine. Dus valt nog mee. Hopen dat ze een beetje snel zijn met versturen.
Wil ze uiterlijk eerste week van feb in huis hebben voor onze eigen indoor.

Zoek maar een zaak binnen 8€ benzine heen en weer van apeldoorn die JR/graupner kan bestellen, lukt je niet.

MC modelbouw te bilthoven. Kan ze zo voor je bestellen. Daar hoef je overigens niet eens voor heen- en weer te rijden, ze sturen ook op ;)

140km, 1/20 (onrealistisch, maargoed) maakt 7L, lukt mss net.
Daarnaast heb ik geen auto, en ik haal die 1/20 net niet met de brommer maar ik ga niet een paar uur op de brommer zitten.
Het gemak van internet bestellen is het zeker waard als het zo heel af en toe een paar cent meer kost.

Ik kreeg gisteravond al een status mailtje verzonden.
Als het dan echt mee zit zou zaterdag zelfs nog kunnen maar ik houd het maar op volgende week.
Ander clublid wilde ze toch ook maar, (nadat ik ze al besteld had wat wel zonde is) en heeft ze ik dacht bij Natterer besteld.
Eens zien wie het wint :lol:

Trouwens als de winkels die ik gebeld had ze wel konden bestellen vroegen ze er bijna 25 euro p/s voor.

Laatst bewerkt:
Trouwens als de winkels die ik gebeld had ze wel konden bestellen vroegen ze er bijna 25 euro p/s voor.

Welke winkels waren dat dan? (kan me niet voorstellen dat ze zover van de Graupner adviesprijs afwijken)

Ik bestel dit soort dingen altijd bij mrhobby.nl Eigenaar is ook lid van onze club, zo kan hij de "boodschapjes" desnoods naar de club meenemen:D

Grt.

Ik kreeg gister een brief dat er wat geprobeerd was te bezorgen. Word vandaag opnieuw aangeboden. Ik weet voor 95% zeker dat het de motor moet zijn.

Ik heb gebeld
Verspaget, Hobby-in, Quartel kuch, Hobma, Hangar, van Goor en nog gezocht op de site van 2brothers, rctechnics. goed bijna 8 gebeld ;)

Hobby-in vroeg er 22 euro voor, en á 10 dagen wachten op graupner.

ff tussendoor, man wat een prijzen voor CF bij Quartel. kan het nog duurder.

Ik heb het topic nu al een paar keer met interresse gelezen. Electronica vind in verschrikkelijk boeiend. Ik kan er een eind naast zitten, maar als ik een diode soldeer in de + draad van mijn servo om het voltage iets te vermideren.. IS het dan iet handiger om er een ledje met een klein weerstandje tussen te zetten; dan heb je mooi markerings lampjes. Of zit ik er nu naast en zou dat niet kunnen?
Jakko

Back