ook met een slash 2wd die door de midden is kan je heel goed rijden op het strand dan,ik weet het was er zelf bij

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Robin,
Omdat ik goed te spreken ben over mijn aankoop, is dit dan meteen verkapte reclame?
oja, die 2S limiet. Nee dat wordt niks. Heb dat altijd al een vreemde regel gevonden overigens. Het dient toch helemaal geen voordeel om op een circuit met andere cellcount te rijden anders dan dat de temperaturen makkelijker onder controle blijven. Lijkt me nou niet echt verkeerd, maar goed.
Het was wellicht leuk geweest om het e.e.a. technisch te vergelijken. Daarbij rijders kwaliteit uitschakelend. Dus een roulatie oi.d.
Ben zelf geen circuit rijder dus mijn rondes zijn nou niet bepaald representatief voor het kunnen van de auto.
Ook op 2s zijn de temperaturen geen issue die een rol spelen. 2S geeft met bepaalde motoren al teveel vermogen. Laat staan als je 3 of 4s gaat toestaan. Leidt alleen maar tot nog meer ongewenste situatie'soja, die 2S limiet.. Heb dat altijd al een vreemde regel gevonden overigens. Het dient toch helemaal geen voordeel om op een circuit met andere cellcount te rijden anders dan dat de temperaturen makkelijker onder controle blijven. Lijkt me nou niet echt verkeerd, maar goed