Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Erg speciaal! En hoe is het vlieggedrag? Welke FC?

Leuk zulke ontwerpen, gelukkig houdt niet iedereen van een kant en klare Phantom.

Foto-A7DEC8JY-D.jpg

Heb in het weekend een Go Pro Hero black+ gekocht. Wat een mooie beelden maakt dat ding! Nu tijd om hem te gebruiken op mijn Phantom FC40. Zonet een paar vluchten gemaakt.

Probleem: Trillingen. Iemand die een cheap mount weet met rubbers zoals de bijgeleverde camera van de FC40?

B330 prototype. Heb hem al een tijdje, maar gaat nu officieel bekend gemaakt worden. Er zullen wat aanpassingen worden gedaan aan de design, maar niks drastisch.

Setup:
Props: 6x45 (op de foto nog 6x3)
FC: naze32 acro
Motors: MT2206 2000kv Tiger. (dit wordt binnenkort ook 2208 2000kv Cobra)
Video: 1.3ghz
Lipo: 2200mah 4S
Gewicht: ~850gr

Above_view.jpg

B330 prototype. Heb hem al een tijdje, maar gaat nu officieel bekend gemaakt worden. Er zullen wat aanpassingen worden gedaan aan de design, maar niks drastisch.

Setup:

Above_view.jpg

Cool, ik had die en de 400 al gezien omdat hij indexeren op zijn website in de upload folder aan had staan :p

@slotracer
Gaaf gemaakt man!

@bastijs
B330 is een kleinere versie van de 400 eigenlijk....lichter....kleiner....maar wel evenveel power :D

Setup:

Heb em nu al 2x vliegend mogen bewonderen,, wat een BEEST in de lucht :cool:

Dji f450 Naza v2 Gps fatshark predator v2 gopro hero 3 + black dji motoren graupner e props 1038

DJI PHANTOM FC40, HUBSAN X4 V2, CARSON RAPTOR 1:8 NITRO

y9ezaneb.jpg

Je Antenne/Vtx zit niet erg goed daar. Afgezien dat hij wel goed gekoeld wordt.
Antenne moet tenminste rechtop of op zijn kop staan anders heb je te veel last van het dode punt in je antenne.

Verleng kabel is niet alles maar de verliezen doen te niet door de betere plaatsing.
Dus ik zou voor die optie gaan. Liefst wel zo kort mogelijk 10cm max moet voldoende zijn om hem onder je model te krijgen.

Of als ik het zo zie past de SMA door de arm heen. Dan zit hij iig al onder je frame.

Antenne moet tenminste rechtop of op zijn kop staan anders heb je te veel last van het dode punt in je antenne.

Verleng kabel is niet alles maar de verliezen doen te niet door de betere plaatsing.
Dus ik zou voor die optie gaan. Liefst wel zo kort mogelijk 10cm max moet voldoende zijn om hem onder je model te krijgen.

Of als ik het zo zie past de SMA door de arm heen. Dan zit hij iig al onder je frame.
Ok bedankt voor de tip vond het bereik ook al ruk zeker voor immersions antenne net een nieuwe beugel gemaakt achterop schuin omhoog voor vlieg koeling[emoji3]

Ok bedankt voor de tip vond het bereik ook al ruk zeker voor immersions antenne net een nieuwe beugel gemaakt achterop schuin omhoog voor vlieg koeling[emoji3]

ik zou de antenne ook even met een tyrap vastzetten zodat de kracht niet op de VTX connector komt als je ergens tegenaanvliegt of achter blijft haken met je antenne.

sent from a mobile device

B330 prototype. Heb hem al een tijdje, maar gaat nu officieel bekend gemaakt worden. Er zullen wat aanpassingen worden gedaan aan de design[/IMG]

Mooi om te zien en nog mooier om te horen... Snel en wendbaar, ben benieuwd hoe de cobras bevallen.

@slotracers-nl dat heb je mooi voor elkaar.... Ik den dat de MCxx versies al gecloned worden LOL

saveby5u.jpg
yzume9yj.jpg

staat ie zo goed Dennis?

Erg speciaal! En hoe is het vlieggedrag? Welke FC?

Leuk zulke ontwerpen, gelukkig houdt niet iedereen van een kant en klare Phantom.

FC is de Naze32, vlieggedrag ben ik erg tevreden over, Ik wou graag wat anders dan de standaard quadcopter :)

ESC's zijn 20A geflashed met SimonK firmware, de motors zijn de 2212 1000Kv X-motors van flyduino.net met HQ 10x5 props.

Back