Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Mijn nieuwe Beestje

FLIP260 FPV multirotorparts home
Cobras 2204 - 1960KV
ZTW Mantis 12A
NAZE32 -Acro-
ImmersionRC 5.8
SONY SuperHad 600TVL
Cloverleaf (DennisK)
GoPRO 3+ BlackEdition
ZIPPY 4S1300mah
GEMFAN 5030

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan eindelijk een foto van mijn Slotracer mini-h quad.

Vandaag ook de eerste echte fpv vlucht met de mini gemaakt. Filmpje word aan gewerkt en zal later vanavond online worden gezet.

Setup:
Slotracer mini-h
Rctimer 1806 2300kv
rctimer esc
Naze 32 acro
Immersion 600mw vtx
Immersion clover
sony 600vtl
Nanotecht 3s 1300mah
Gopro Hero3

De mini

1e build

Sk450 dead cat
Turnigy 2830-11 1000kv
Turnigy plush 30A
KK v2.1
5000mah 3s zippy flightmax
10x45 props

e2a5abu4.jpg

Dan eindelijk een foto van mijn Slotracer mini-h quad.

Vandaag ook de eerste echte fpv vlucht met de mini gemaakt. Filmpje word aan gewerkt en zal later vanavond online worden gezet.

Setup:
Slotracer mini-h
Rctimer 1806 2300kv
rctimer esc
Naze 32 acro
Immersion 600mw vtx
Immersion clover
sony 600vtl
Nanotecht 3s 1300mah
Gopro Hero3

De mini

Zo heb ik het ook gehad, maar zonder case vloog het toch veel beter en langer :D.

Het gewicht is inderdaad heel goed merkbaar tijdens het vliegen. Door het hoge zwaartepunt valt hij sneller om bij het maken van bochten. Ik ben alleen bang dat wanneer ik de gopro zonder case ga gebruiken dat hij binnen no-time kapot gaat bij een crash.

Intussen heb ik wel al de nieuwe hero3+ behuizing besteld. Deze kan iets lager gemonteerd worden wat al een voordeel is. Ook is hij iets lichter dan de hero3 behuizing.

En als dat nog steeds tegen valt kan ik nog altijd een eigen behuizing printen.

Dit is hoe ik het heb. Zowel de lens als de LCD display zijn beschermd. Mijn gopro is nog steeds goed na vele vluchtjes.

20140618_114037.jpg

20140618_114052.jpg

Ok, dat is wat moeilijker te zien, voor de Flip 260 is deze er ook:
clean_2.jpg

en bijpassende rubbers:
ballmounts.jpg

Ben de naam kwijt van de Gopro lens beschermer: Gopro lens protector en Google vinden veel maar niet wat ik zoek

Het zou mooi zijn als de flip260 een versie zou krijgen met de gopro protectie. De manier zoals jij het hebt danny had ik eerst ook met de behuizing, maar mijn acro werk werd er belabberd van.

Vind de go-mini initiatief van Roni en Gerard ook wel leuk en mijn B330 is ook uitgerust met een gopro protectie. Die is dan wel voor 6inch props geschikt gemaakt :D.

Overigens wat leuke nieuwe groene 6x45 props nu :D
na3ymy5u.jpg

Dji f450 Naza v2 Gps fatshark predator v2 gopro hero 3 + black dji motoren graupner e props 1038

DJI PHANTOM FC40, HUBSAN X4 V2, CARSON RAPTOR 1:8 NITRO
juza4u6u.jpg
4esatubu.jpg
pyzuhuta.jpg
y9ezaneb.jpg
8abyqute.jpg
a4eza4es.jpg
era4ypyj.jpg
uhuqaryp.jpg
7yry9ehu.jpg
eve2ynun.jpg

Bij deze de foto's van mijn V-tail quadcopter.

Ik heb gebruik gemaakt van de standaard DJI flamewheel armen op een zelf gemaakt frame, de achterste motoren zitten op 3d geprinte steunen.

Wat is het voordeel van een V-tail ten opzichte van een normale quad als ik vragen mag?

Back