D
Drommels
Guest
Ik vind de helm van jouw quad zo gaaf he 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
[URL="du trits - YouTube[/URL]
Met deze drone heb ik alle lucht opnames gemaakt voor buch in de bajes iedere donderdag avond te zien om 21:30 op RTL 4
De beelden waren me al een keer bij Buch opgevallen, maar het filmpje hierboven vind ik echt NIET kunnen! Je vliegt over mensen heen, over tenten, je komt laag (bijna op hoofdhoogte) van mensen... echt absoluut not done. Dit soort filmpjes en dit soort acties zorgt ervoor dat de mensen die hem wel 'verantwoord' inzetten getergd worden met allerlei regelgeving. Klinkt wellicht lomp en bot, maar ik vind het echt niet kunnen en zeer onverantwoord! Kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben....
Als bij boven de mensen out-of-control raakt... wat doe je dan? Sorry mevrouw voor het forse letsel, maar ik wilde graag beelden maken en daar geld mee verdienen?
Uitstapje naar APM: (gps air-module en FPV setup)
Frame: Hunter-Vtail 400 oranje-zwart
Control: KK2.0, 1.5 firmware, in een Delrin protection case
Motors: Flyduino X2208 1100kv (voor), Mystery A2208-14 1450kv (achter)
ESC: Skywalker Quattro 4x20A
Props: GemFan 8x4.5
Battery: Turnigy nanotech 2200mAh 3s 35~70C Lipo Pack
![]()
Deze heb ik voor de mooi gebouwd. Is ook degene die ik nu het meest vlieg. Ik merk dat ik veel hulp nodig heb bij orientatie en dit frame is van de meeste hoeken goed te bepalen waar de neus heengaat.
Heb hier het meeste aan geknusteld en ook verschillende setups mee geprobeerd. Dat vind ik ook misschien wel het leukste deel van de hobby.
Heb veel hulp gehad van de vele informatie hier, waarvoor dank aan iedereen!