Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Alexzzz: wat is het probleem met de falende motormounts van de HAL?
Ik vlieg hem ook... moet ik ongerust zijn?
Met "dikke" motoren wel, ik had eerst een 38grams 1100kv'tje op 3s op de quad HAL, dat ging prima. Echter op de Hexa HAL met 1000KV 108 grams motoren op 4s braken en/of buigen de mounts in de lucht. Hier heb ik behoorlijk wat schade door gehad.... (en toen ik alles opgelost had, had ik de props die spontaan in de lucht braken) Inmiddels zijn beide HAL's in orde![]()
Heb je al opnames met de YUN? Erg benieuwd! Wat is de rest van je setup?
HD
Btw, fpv met headtracker is echt ideaal. Hoor er bijna niemand over maar ik wil echt niet anders meer.
Het is niet alleen Hoverthings wat anders is. De afstandsbuisjes zijn hier van kunsstof en de plaat achter waar de lipo op komt is wat korter geloof ik. De voorarmen zijn ook wat anders dacht ik. Deze steken er verder uit.Het oog van de kenner heeft het direct gezien, was het woordje kloon vergeten.( "Hoverthings" is inderdaad niet uitgefreesd in het frame)
De armen van een hoverthings passen blijkbaar wel , dus echt een schaamteloze copy.![]()
Die 9x5 rctimer props zijn helemaal niet zo slecht, maar heb nu wat vergelijkbaars in Nederland gevonden. Heb een set besteld en deze lijkt zelfs wat beter.Ik heb al een paar foto's van jouw quad de rctimer carbon props gezien. Ben je daar tevreden van ?
Of zijn de nylon met carbon versterkte gemfans goed genoeg?
Tom