Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe vaker ik die spider hex zie hoe mooier ik hem vind. Hoop er binnenkort ook een te kunnen bouwen. Ziet er goed uit FerdiSP!
Is dit een 3S setup?
Ziet er goed uit Ferdi! Wat voor receiver antenne is dat?
Ik ken die berg, woon je Er vlakbij in De buurt?
dat is de d4r 2 van fr sky met een antenne rietje van ebay
Had inderdaad gezien dat je met FrSky vloog daarom dat ik benieuwd was, die hebben normaal niet zo'n mooie antenne.
Maar gewoon een rietje van e-bay dus, mss es zoeken.
het is geen pelican 1550 (er staat geen merk op) maar volgens mij komen de afmetingen in de buurt
L53cm / B38cm / H20cm
die switch is om de led"s aan/uit te schakelen
Slotracers, het moet toch mogelijk zijn een 1 assige gimbal te maken, 1 die enkel pitch beweegt? gewoon het onderste gedeelte van een 2 assige gimbal gebruiken, dus de motor, arm en stuurboard? je kan dan zelfs de beweging beperken zodat hij enkel horizontaal en om hoog kan draaien, hij hoeft immers niet naar beneden te filmen. het lijkt mij dat een bewegingsradius van 30° omhoog meer dan voldoende is.
45° is al veel te veel, de meeste camera´s hebben al een beeldhoek van 80° (boven/onder).
Voor wat betreft gewicht. het moet toch mogelijk zijn om dit met een veel kleinere servo aan te sturen? als je uitgaat van een ccd camera , geen gopro, dan hoeft het helemaal geen zware servo te zijn.