SiG 4 Star 60 ARF

Mmm oke dus geen elevator bij het landen.. Ik kan de aileron-rudder mix via een schakelaar aan en uit zetten. Ga dat proberen. Maar voor figuren (een 8 ofzo) is dit dus niet handig? En als ik bijv meskant ga vliegen is dit dan ook niet handig of wel? En als ik het instel voor "gewoon" vliegen moet mn rudder naar links als ik linker aileron geef (links rollen) of contra op de aileron?

Richting gaat met de rolroeren mee, dus allebei tegelijk naar links of rechts. Bij een 8 vliegen is deze ondersteuning goed maar bij meskant of stall-turn funest :). Je moet dit ook zien als een ondersteuning om mooie vlakke bochten te kunnen maken.

Lekker uitlaten dus en pas gaan doen bij grotere niet-aerobatics toestellen.

Weet iemand een manier, een draadje of een voorbeeld van hoe ik de canopy van mn 4Star afneembaar kan maken zodat ik makkelijk een camera of de GPS kan plaatsen..?

Laatst bewerkt:
14%7E0.JPG

Inhoud van de doos

11%7E0.JPG

12%7E0.JPG

13%7E0.JPG

Hallo Gary,
ik ga misschien ook een fourstar bouwen, maar dan de kit versie van de 40. Heeft u of iemand anders een idee wat voor nummer/kleur deze folie is, van oracover?

Alvast bedankt,
Wouter

Wouter ik weet niet welk kleurnummer het precies is voor Oracover maar de folie die erop zit is van Monokote. Ik weet niet hoeveel soorten rood ze hebben.

Hoi GaryLijkt me een leuke kist die je nu gaat vliegen!!.Ik heb eens overwogen die te kopen maar was er niet van gekomen ik ben benieuwd.Waar vlieg je momenteel?.Groeten Paul

Hoi Paul, ik heb hem al 2 jaar geloof ik.. Ik heb dit (voor)jaar maar 1x gevlogen op Hoofddorp. Doe helemaal niets qua vliegen momenteel, weet het niet, zal wel een dip zijn..
Ik vis veel op dit moment, is een andere hobby van mij.. Is niet zo weersafhankelijk.. Ik vis bij IJmuiden op de pier, niet zover van Hoofddorp..

Back