Sig floats 1:4 (BosModelAir)

:ontopic:
:proost:

drijftest geslaagd.
hij blijft mooi drijven. niet al te diep dus ik heb wel goede hoop.
nu nog een taxitest en lift off...

liftwater.JPG

liftwater2.JPG

Ziet er goed uit, maareh.. wel laten drijven maar dan niet meteen al gaan vliegen ?!

uhhhmm nee.
is recht onder de aanvliegroute van het vliegveld dus..............
moet nog een beter plekje vinden...
is wel jammer want het is niet echt diep...

Kijk dat zijn gunstige foto`s :D

Houdt in dat mijn Super Decathlon ongveer net zo zal drijven :yes:

Hoi Pieter,

Ik weet niet of dat jij jouw Big Lift nog voor Oss gaat proberen. Zou je mij dan een seintje willen geven, waar?
Ik heb vandaag mijn nieuwe motor op mijn Taxi met floats getest en hij loopt fantastisch. Maar.............nu nog op het water proberen maar waar? Ik woon in Eindhoven zodoende dat ik dit aan jou vraag. We hebben al eens een discussie gehad over Ekkersweijer dus dat is voor de Taxi zeker geen optie.

Groetjes, Erik. :D

ik was het wel van plan maar waar weet ik niet.
ik denk niet in de buurt van eindhoven....

ach anders wordt de test gewoon in oss....

:D

Ik zit met hetzelfde, ik wil mijn Super Decathlon op floats graag nog even hier in de buurt testen maar op 1 of andere manier komt het er niet van.

De kist vliegt prima dus daar zal het niet aan liggen, waarschijnlijk wordt deze maiden op floats ook op Oss (de cameraman zal klaar staan :-) )

De watervliegmeeting nadert en de Super Decathlon heeft nu al last van watervrees :cry:

Afgelopen donderdag wilde ik de Super Decathlon even vliegen om zeker te zijn dat alles naar behoren zoou werken om hem daarna om te bouwen op de floats voor de meeting.

Dat liep dus even wat anders, na het tanken, de motor gestart en dat verliep zoals normaal zonder problemen.
Wel wat storing maar na het verleggen van de ontstekingsakku was dat ook verholpen.

Nog maar een keer starten en weer aanslaan zonder probleem maar op volgas kakt het toerental in en slaat de motor af.

De motor liep de laatste keer zonder problemen (was al wel weer 5 maanden geleden) dus een beetje vreemd dat ie nu ineens dienst weigert.

Na ja, van de week op het werk de motorkap er maar eens afhalen, tank en carberateur controlerne ene even wat proefdraaien kijken of ik de motor weer goel lopend krijg.
Zo ja, waar ik wel van uti ga dan gaat de Super Decathlon donderdag weer mee om even te vliegen om daarna omgebouwd te worden op floats voor de meeting de 28ste.

Ik ga er van uit dat dat allemaal geen probleem gaat worden.

pietervisser zei:
ik was het wel van plan maar waar weet ik niet.
ik denk niet in de buurt van eindhoven....

ach anders wordt de test gewoon in oss....

Weet je zeker dat hij nog niet los gekomen is bij de taxi testen :wink: :oops: :wink:
Ik zou de verleiding echt niet kunnen weerstaan :oops:

Weet je zeker dat hij nog niet los gekomen is bij de taxi testen :wink: :oops: :wink:
Ik zou de verleiding echt niet kunnen weerstaan :oops:
Pieter Visser ook niet weet ik uit heel erg betrouwbare bron ;-)

Ik weet nu wel dat de drijvers werken en dat het ook voor mijn Super Decathlon geen probleem zou moeten zijn :lol:

Berto zei:
Pieter Visser ook niet weet ik uit heel erg betrouwbare bron ;-)
Ik weet nu wel dat de drijvers werken en dat het ook voor mijn Super Decathlon geen probleem zou moeten zijn :lol:
Mijn bron is ook erg betrouwbaar :oops: :wink: (als je niet hoger dan de bomen vliegt heeft niemand het gezien) :wink: :wink: :rolling:

Back