freekt
Vriend van modelbouwforum.nl
Freek, jij moet dan ook een bouwverslag maken he:wink:.
Uiteraard! Over bouwverslagen gesproken, ik moet eerst nog een ander(e) bouw(verslag) afmaken.
Gr,
Freek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Freek, jij moet dan ook een bouwverslag maken he:wink:.
De
W1 ribben moesten onder een hoek van 2° gezet worden, dit heb ik gedaan met de bijgeleverde dual tool een handig hulpmiddeltje.
hoezo zou je dan niet de orginele vleugel verbinder gebruiken?
heb hem zelf ook gebruikt en moet zeggen dat hij met de standaard v-stelling heerlijk vliegt.
bouwen gaat overigens lekker zo te zien
suc6 ermee.
heb er zelf ook een uitgebreid verslag van gemaakt.
mijn fourstar gaat binnekort toch wel flink aangepakt worden, nieuwe folie grotere roeren her en der versteveging, grotere motor, en 2 servo`s in de vleugel
qua prop keus voor een 10cc sta ik voledig achter een 12x6 deze heb ik ook gedraaid toen ik er nog een hp viertakker op had.
gr,
stephan
Als je wat minder v-stelling geeft aan de vleugels, krijg je een sneller rollende toestel. Je blijft beter op zijn kop vliegen. Meskant gaat ook vloeiender. Alleen met landen is het wat oppassen, het toestel wil niet zo snel terug gaan liggen (waar door de figuren wel makelijker worden).
Nu zat ik meteen met een vraag betreft het rolroer, moet ik deze er nu al aanmaken of laten pas i.v.m. folieën?
Tim
Punt 22, 23 en 24 of zoiets.![]()
Ik raad dat ooik meestal aan maar met 1 servo werkt het ook primamischien een idee om op elke airelon een servo te maken?
heb er bij die van mij spijt van dat ik dat niet gedaan heb.