Sig Piper Cub 1/6 Brushless

update 13

hey lieve kijkbuis kindertjes,
weer ff update

het verticale stabilo zit erop, in alle kante uitgemeten, 99% recht
ook een systeem gemaakt waardoor hoogteroer binnen de romp word aangestuurd, dmv een plaatje 2024 alu en een kwiklink,

14tbmfl.jpg

en nog schade foto's van me seabb42" die ik in een looping tege de grond vloog, al de romp gerepareerd,
14n1euv.jpg

11hvyw3.jpg

34qqn9l.jpg

2isc9py.jpg

Dat gaat hier snel! stiekem gebruik jij wel seconde lijm he? :) als je zo verder doet zou ik maar al eens aan de setup gaan denken. Met 2 gaat dat beter! ;)

stiekum haat ik seconde lijm en bouw ik alleen met de lijm die je op de foto's ziet,
gebruik het alleen bij metaal op metaal, maar dan test ik het altijd op sterkte,
ik heb gewoon veel tijd, :)

vanavond bij Modelvliegclub Valkenburg wezen kijken, leuke club, veel belangstelling,

denk dat ik me daar ga aanmelden,

ook even de trailing edge gelijmd, 2e vleugel

Ik heb men motor gekozen. Er staat een linkje bij op men draadje + ook een naar een site van iemand die hem heeft ujitgemeten met verschillende props en zo te zien is deze zeer geschikt voor ons met een 11/5,5 prop of 12/6.

groeten

update 15

okee mooi setupje maar daar snap ik niets van,

ben even verder gegaan met vleugel, want romp kan nu niet verder totdat vleugels af zijn,
andere vleugel
28lykcm.jpg

nieuwe vleugel
2q01qhz.jpg

296iu87.jpg

2z82ag0.jpg

2dtajkg.jpg

plywood wing joiners,
2iw7loi.jpg

deze dinge wil ik gebruike voor op me landings gestel, originele ontwerp op plan is veelste stug,
2con9kh.jpg

wacht maar af,

setup niet,
kleur wel,

ik zit nog even te kijken wat voor soort bespanning ik neem, wat raden jullie aan? ik kan het model spuiten, maar heb geen airbrush of iets,

deze ga ik make,
97048.jpg

ik weet, wel cub geel, maar het heeft toch iets, met de strepen om hem toch wat speciaal te maken,

ja idd, ik denk nu in de richting van wit met donker blauwe tail, wingtips en strepen. Niet te zot want men bespan skills moeten nog geperfectioneerd worden :)

Back