sig primery force

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door VINTAGE FLYER, 5 mrt 2010.

  1. VINTAGE FLYER

    VINTAGE FLYER

    Lid geworden:
    12 feb 2005
    Berichten:
    1.706
    Locatie:
    heerlen
    het word toch gewoon n traditionele branstof setup:yes:nu even n vraag ben druk bezig hem klaar te maken, de tank zit er al op de juiste !! manier op ,maar wat ik niet snap is dat ik gewent ben met druktank te vliegen(rc) nu schrijven ze bij de PF voor dat je 2 maal 3mm mesing gebogen buisjes aan de andere zijde van de romp moet laten dienen als vul en overloop druktank word niet over gesproken?? is dit gebruikelijk in de lijnvliegwereld?? en word je druktank op de uitlaat dan niet gebruikt wie legt ns even uit:wink:
     
  2. VINTAGE FLYER

    VINTAGE FLYER

    Lid geworden:
    12 feb 2005
    Berichten:
    1.706
    Locatie:
    heerlen
    iemand ervaring met n irvine 40 abc??
     
  3. VINTAGE FLYER

    VINTAGE FLYER

    Lid geworden:
    12 feb 2005
    Berichten:
    1.706
    Locatie:
    heerlen
    zo ik heb intussen het passende motertje gevonden weliswaar gebruikt maar zou nog perfekt lopen:banana: het is n Os40 la maar wel met n gewoon carburateurtje:yes: maar dat zou volgens de kenners hier niet echt n probleem moetten zijn ,ook het handvat is besteld die komt van e flicht n adjustable (bestel nr EFLA170) dit zou voldoende moetten zijn om gewoon wat eenvoudige rondjes te draaien:yes: ,en de andere komponenten zijn besteld bij de firma SIG enwel 0,15 18/19 meter lijnen (bestel nr sigh457)/en n set conektors/extra katrollen om mooi mn lijnen te kunnen opbergen zo nu nog wachten waneer t boeltje binnen is dit kan wel enkele weken aanlopen dus vol verwachting:grin:
     

Deel Deze Pagina