Jawel ,..

ik heb er ook een te pakken,.kon het niet laten en het heeft me zeker niet teleur gesteld deze aanschaf.
Wat een kistje zeg,.geweldig,.beste wat ik van Silverlit gevlogen heb,.en ik heb er nog al wat.
De trims zijn super zo onder je vinger en makkelijk te regelen in de vlucht zelf.
De Tandem ! in mijn ogen gewoon een mini Chinook en daar heb ik ,m ook naar veranderd.
Een van de dingen die me stoorde waren die plastiek flapjes.
Was bijna zo ver dat er geen meer op zaten en toen vloog hij niet meer,..een stapje terug gegaan en achterop een mini flapje terug gelijmd en hij gaat als de brandweer,.met die kan ik wel leven ,.voor is hij weg en die vond ik het lelijkst.
Een bij gekomen gegeven is nu ook dat hij meer wendbaar is,.ik vond ,m wat sloom reageren met draaien en dat is door de voorste weg te laten stukken beter geworden

Moest wel een mini gewichtje plaatsen op de neus voor compensatie om de COG weer op z,n plek te krijgen.
Ik moest alleen enorm wennen aan de bediening,.de neus richting bepalen doe je met deze met het rechter stickje ,.waar als gewone heli vlieger bij mij normaal onder links zit.
Ik vroeg me ook af waar de twee haakjes voor waren aan het landing gestel voor en achter.
Met wat rommel ff snel een mini howitzer gemaakt en tada,.ze hebben een functie.
edit>
Ik vind het flikker lampje erg grappig zoals alle picooz hebben,.ze hadden ,m alleen ergens aan de onder kant moeten zetten wat een leuk realistisch effect geeft denk ik,.
Het lampje op de voor kant is helemaal geweldig

zeker omdat je hem via de zender aan en uit kan zetten.
Dus in het donker vliegen is ook erg leuk met dit ding