Silverlit modellen voor 2008

even een vraagje tussendoor..

kan iemand die geen enkele vliegervaring heeft gelijk vliegen met die micro helicoptertjes?

als ik zo de afstandbediening ervan bekijk ziet het er simpel uit...

Silverlit spul kopen

Hoi,

Net nieuw, maar vlieg al een tijdje met Silverlit spullen.

Ik koop het altijd via Conrad Electronic International - ELECTRONICS AND TECHNOLOGY.

De nieuwste producten hebben ze nog niet, maar dat zal niet lang meer duren. Ze zijn goedkoop. Een maand geleden 2 X-TWin 3D Pro's gekocht voor ca 55 euro. 5 euro korting toen, en als je via ideal betaald gratis verstuurd. Op elke andere site betaal je ca 49 euro per exemplaar !

Ik wacht dus even totdat conrad de nieuwste producten heeft om er dan in een keer met de actie van dat moment een paar te kopen. ( Of ik ga bij de lokale intertoys langs, die heeft ook goeie prijzen )

Koriel out

Micro Picoo-Z MX-1 Extreme SRP £29.99 (Helicopter is stored and charged in the tx, this will be available before the Supreme version)
Micro Picoo-Z MX-1 Supreme SRP £34.99 (This version will have a smaller tx and a separate charging station.

wat bedoelen ze hier juist mee ? dat de supreme een kleinere afstandsbediening zal hebben en wat bedoelen ze met een laadstation ?

niels

aahnja maar dan is het hele idee rond het gemakkelijk opladen via de "tx" tog weg ??
en dat is dan tog niet meer zo handig ??

niels

ik ben een zware silverlit-freak en k moet alles hebben..

enig idee wanneer die tandem-Z in NL is?

Back