Sleurhutje
Forum veteraan
Probleem gevonden van dat ronddraaien: de staartrotor slipt soms. Ik heb er nu een beetje lijm tussen gedaan en het probleem is opgelost (net als het probleem dat het rotortje er telkens afvliegt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sleurhutje zei:Probleem gevonden van dat ronddraaien: de staartrotor slipt soms. Ik heb er nu een beetje lijm tussen gedaan en het probleem is opgelost (net als het probleem dat het rotortje er telkens afvliegt).
fbk zei:Ik heb vandaag een nieuwe lipo in mijn PiccoZ geplaatst. Ben toen ook maar eens aan het meten geslagen en ben een beetje geschrokken hoe Silverlit de lipo oplaadt :cry:
Het laden start met 200mA, dat is een stevige 4C! Daarna neemt langzamerhand de stroom af, tot er na 20 minuten nog 55mA loopt, ongeveer 1C dus, dan stopt het laden, de spanning op de lipo is dan inmiddels opgelopen tot 4.31V!
blo0dstrike zei:Zou het kunnen dat ik te zwakke batterijen heb?
Zo niet wat kan ik er aan doen?
alvast bedankt
Is toch niet moeilijk? Denk dat iedereen die hem even heeft hem wel zo onder controle kan houdenroderick_schmitz zei:niet verkeerd. Nu nog een filmpje van iemand van het forum die hem zo gcontroleerd houd.