Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
St@m zei:25 euries bij Conrad.nl en als je betaald met Ideaal (internet bankieren) betaal je ook nog niet eens verzendkosten.![]()
dingetje zei:Ik lift maar even mee op dit draadje...
Ik heb sinds kort ook een picooz maar na het 2e of 3e vluchtje kreeg ik 'm niet meer gecallibreerd. De heli bleef doordraaien en de heckrotor leek onvoldoende vermogen te leveren. Ik las hier dat een druppeltje lijm zou helpen, maar het rotortje zat vast genoeg.
Wat bleek? Even het asje smeren met WD-40 en het probleem was opgelost.![]()
Misschien dus een tip voor anderen die hetzelfde probleem hebben.
Stitch zei:St@m zei:25 euries bij Conrad.nl en als je betaald met Ideaal (internet bankieren) betaal je ook nog niet eens verzendkosten.![]()
Nog minder zelfs :
Conrad Picooz
Fred
wout R zei:Stitch zei:St@m zei:25 euries bij Conrad.nl en als je betaald met Ideaal (internet bankieren) betaal je ook nog niet eens verzendkosten.![]()
Nog minder zelfs :
Conrad Picooz
Fred
IK heb deze dingen laatst uit shanghai meegenomen,daar kostte ze maar liefst 8 euro. Zijn echt geweldig grappige dingetjes. Mijn hoofdmotor is inmiddels naar zijn grootje.
T800 zei:Ik heb er ondertussen weer een bij,.
Een mod die ik graag wilde was een verwijderbaar cockpit glas zo dat ik makkelijker bij de lipo kan komen als hij ooit op is,.hoef ik dat ding niet open te slopen.
Maar wel leuk om te delen waar ik ,m vandaan heb,..
Het houdertje waar hij op staat als je ,m uit de doos trekt![]()
En daar heb ik het er uit geknipt,..
![]()
En deze keer propellor/wieken bescherming er op,..en deze keer met opzet het usa embleem op z,n kop gezet.
![]()
En ik had er een perfect kistje voor gevonden op zolder van een oude mini schroeftol 8)
Kan ik ,m makkelijker vervoeren,..
![]()
En weer vliegen gezien de ander uit elkaar liggen voor verbouwing,.