Peter Den
PH-SAM
Heb je al enige ervaring hoe dit uitwerkt als belastig voor de servo?het wipje voor de verstelling van het hoogteroer.
Ik bedoel: als je ook een beetje down wilt kunnen sturen is de middenstand belast: is dit een probleem?
Verder :

Vliegvriend H en ik waren overigens al enige tijd aan het filosoferen over een VRA-A1 idee.ook binnen het sub250 gebeuren.
Voor mezelf lijkt het me vooral leuk om op bv TFA meetings met wat van deze modellen en ''kindred spirits'' te komen.
Momenteel is mijn in voorbereiding zijnde projectjes lijstje 7 stuks, daar komt dan dus een VRA-A1 nog bij, dus dat gaat nog even duren.
Mijn plan is, omdat ik eigenlijk nooit (behalve vintage motorkistjes), van een niet eigen ontwerp gebruik maak, een basis A! te bouwen zoals ik in 1970 gebouwd zou hebben.
Om het mezelf gemakkelijk te maken denk ik gebruik te maken van een paar Wakefieldvleugels die ik nog heb liggen uit die tijd en de vleugel van de kist uit posting #134.
(de romp van dat kistje is een beetje te veel behelpen om er de R in te prutsen.)
Dan zou ik ineens 4 kistjes hebben en kan er ook nog eens stuk aan de bungee mocht dat nodig zijn.