Die heb ik ook gebouwd en gevlogen toen ik nog jong was en lid was van de KSI te Sittard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moest heel even deze kleine rakker aan de kant zetten om even wat tussendoor te laseren.
Wie weet is deze rakker ook een leuke sleper voor een A1 zwevertje.
Bekijk bijlage 468383
Gevaar is alleen dat als ik wat nieuws laser en er komt een leuk setje ribben te voorschijn, ik ook direct de neiging krijg te gaan bouwen.
Bekijk bijlage 468384
Jan W effe opschieten met de E36 want hier zit ook een setje voor jouw bij.
Leuk Theo weet je ook nog welke vliegtijden je kon behalenDie heb ik ook gebouwd en gevlogen toen ik nog jong was en lid was van de KSI te Sittard.
Ja is ook leuk om te doen, maar ook zeker een uitdaging.Ziet er goed uit, wat een luxe zo'n eigen snijmachine.![]()
Geweldig Ton, de spirit zit er weer in.Moest heel even deze kleine rakker aan de kant zetten om even wat tussendoor te laseren.
Wie weet is deze rakker ook een leuke sleper voor een A1 zwevertje.
Bekijk bijlage 468383
Gevaar is alleen dat als ik wat nieuws laser en er komt een leuk setje ribben te voorschijn, ik ook direct de neiging krijg te gaan bouwen.
Bekijk bijlage 468384
Jan W effe opschieten met de E36 want hier zit ook een setje voor jouw bij.
Leuk de Uhu en de Bartje,De UHU (1976 versie) staat bij mij in Rhino , die ga in bouwen als in mijn Calimero af heb. Bartje heb ik al in CAD overgetrokken dus daar kunnen ook vrij makkelijk snijfiles van gemaakt worden mocht iemand die willen bouwen.
De meest bouwers willen tegenwoordig volgens mij alleen iets elektrisch en geen gedoe met touwtjes en elastieken.
Goed zo Jan en nu als een speer bouwen, want voor dat we het weten is het al weer zomer.Geweldig Ton, de spirit zit er weer in.
Neem aan dat het retro art bedoelt wordt;
Leuk Theo weet je ook nog welke vliegtijden je kon behalen
Zo 3 min dat is toch een hele mooie vliegtijd en zal een aardig stukje lopen zijn geweest. Kan me voorstellen dat RC dan de voorkeur gaat krijgen in die periode.De max was toen ook 3 minuten. Dat haalden we geregeld als ik het goed deed. Maar ook toen al ging mijn voorkeur uit naar rc vliegen.
Leuk ik zeg doen de Uhu en de Saper a2 zijn twee leuke modellen om mee te vliegenIk heb hier nog ergens een hobbyland UHU rondslingeren. Misschien toch nog eens afbouwen. En natuurlijk de Saper a2 in rc uitvoering.
Zal ook wel moeten want het is ook nog geen garantie dat met rudder sturing heb model binnen handbereik land.Ik loop nog graag om een kistje op te halen ( zolang ik dat nog kan).
Vind eigenlijk alle 3 de klassen (F1, F2 & F3) leuk om te vliegen...![]()