Sist Focke Wulf 190-A8

• Topicstarter Topicstarter lamlippy
  • Startdatum Startdatum
Er zit nu eindelijk wat kleur op!

Voor iemand die voor het eerst een airbrush ter hand neemt vind ik het niet slecht!
Sterker nog, ik ben zeer tevreden!
Moet nog wel eea hier en daar gedaan worden, maar het schiet op.
Bijna tijd voor de Balkenkreutzen en de andere zaken die er nog op gespoten moeten worden. Dat wordt de kerstvakantie.

Groeten Michiel

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto-SVF87NSR.jpg

Foto-CSCXXAO4.jpg

Foto-GERDXASC.jpg

Foto-RN3ESXSY.jpg

Foto-PBFVTBDJ.jpg

Foto-VO38TWEI.jpg

Foto-G3E4ZPIZ.jpg

Foto-UCKFOQ4O.jpg

Foto-74PV84TK.jpg

Ook mijn kat vond het wel boeiend ;-)

Is idd een bestaand schema.
FW 190 A8 van majoor Kurt Bueligen, 1944.

Groeten Michiel

Ziet er goed uit, toch gelukt de foto's te plaatsen zie ik? ;)

Wat moet er nu nog gebeuren en wanneer zien we het volgende?

kwaliteit van de foto's is slecht, maar het gaat om een indruk.
Binnekort in de tuin nog maar wat betere plaatjes schieten.

Foto-F3UCK4VW.jpg

Foto-ZDDYT8B7.jpg

Foto-Q6NOPU7C.jpg

Voor de oplettende kijker: de "balkenkreutzen" op de onderkant van de vleugels zijn nog niet klaar.
Ook de gestileerde adelaar (ja, ja, dat moet het voorstellen ;-) )rond de uitlaten moet nog een wit randje krijgen.

Voor de rest schiet het aardig op.

Groetjes Michiel

Weer even wat nieuwe fotootjes vanuit de tuin.
Wat gaat er toch een hoop tijd in het afwerken zitten, niet normaal!

Groetjes Michiel

Foto-BOM3J847.jpg

Foto-NW6TJPG4.jpg

Foto-CQFY46II.jpg

Foto-8MAV7BZE.jpg

Foto-C8PRMPUN.jpg

EERRRGGG mooie kist, zeer gedetailleerd: PRACHTIG:!:
nu nog een beetje Wheartheren en hij is klaar voor : sein erster Kampf ;)
Zeer mooi gemaakt, vakwerk :xmas:

als mijn focke-wulf er half zo mooi uit komt te zien als die van jou ben ik dolgelukkig!!! prachtkist!!

gebruik je toevallig warbird colors verf?

Ja idd warbirdclours verf.
Lekker makkelijk te verwerken (op waterbasis) en natuurlijk op RLM nummer te verkrijgen.

Groeten Michiel

hmm, warbirdcolors verf wil ik ook gaan gebruiken, hoeveel had jij ongeveer nodig?

ik weet waarom die verf bij jou trouwens afbladderde, warbirdcolors wil eigenlijk alleen echt goed hechten op warbirdcolors grondverf, had tom pierce ook last van bij zijn focke wulf;)

@tip

ik moet deze week even met mijn pa een probleempje met het landingsgestel verhelpen, dan kan de vleugel dicht en in de glasvezel en in principe kan alles dan in de grondverf nadat ik een andere canopy besteld heb;)

Even een mooi filmpje, had ik als link gekrege van mijn broer.
ik hoop voor je dat jou kist niet zo eindigd

Laatst bewerkt door een moderator:
dat filmpje ken i, die gaat dan nog wel ( behalve dan dat ze een luikje doodleuk op en neer gaan bewegen terwijl na al die jaren heel breekbaar kan zijn), maar moet je die andere filmpjes van dezelfde uploader eens bekijken, dat zijn echt archeologen van niks... een beetje met een bulldozer duitse soldaten op gaan graven en doodleuk alles wat ze vinden zo lomp mogelijk naast de kuil neerflikkeren... respectloos ten top...

Ziet er goed uit Michiel, wanneer gaat de motor geplaatst worden? En vooral, wanneer is de maiden? Daar moet je me even voor bellen, daar wil ik bij zijn nl :mrgreen:

dat filmpje ken i, die gaat dan nog wel ( behalve dan dat ze een luikje doodleuk op en neer gaan bewegen terwijl na al die jaren heel breekbaar kan zijn), maar moet je die andere filmpjes van dezelfde uploader eens bekijken, dat zijn echt archeologen van niks... een beetje met een bulldozer duitse soldaten op gaan graven en doodleuk alles wat ze vinden zo lomp mogelijk naast de kuil neerflikkeren... respectloos ten top...

Dat klopt, in alle andere delen gaan ze ook domme dingen doen,
In een filmpje gaan ze zelfs met de schedels van soldaten naar elkaar gooien!

Back