Sleeptreffen 6 oktober.

Even de puntjes op de i. Voor het adres typ ik in mijn TT Vinkel in, met als straat Kaathoven nr 8. Dat is het dicht bijzijnde adres, als je dan wat doorrijd kom je een rood gemerkte drempel tegen, vervolgens het kleine weggetje in rijden en dan kom je bij de vliegcub.

Voor de laatste info...

Ik moet de accu er nog in leggen, uitwegen, programmeren..
Komt goed.

Moesten we nou zelf brood meenemen?

GJ

bedankt!!

Zo, weer thuis en de spullen uitgeladen.

Ik heb genoten vandaag!
Gezellig druk, geweldige thermiek gehad en vele mooie kisten mogen bewonderen!

Ik was iets eerder vertrokken omdat een clubgenoot in Boxmeer nog een maiden wilde doen waar ik graag getuige van wilde zijn. (zijn beast vloog overigens geweldig...)

Hierbij wil ik MVC Berlicum, en speciaal Douglas hartelijk danken voor de organisatie en de gastvrijheid!

En Gerben, dank voor de sleepjes! Helemaal super!

Ik ben benieuwd naar al het foto- en filmmateriaal!!

grt, Louis

Hier ook net thuis aangekomen, na een lekker frietje Stoofvlees :murder: (waarom hebben ze dat hier niet!??, goeie reden om weer terug te komen ;))

Nogmaals Douglas, onwijs bedankt voor de Gastvrijheid en goede organisatie..

Veel bekenden weer gezien, leuk leuk! Gerben wat is de Rascal toch een %#$%!^#@#$% kist.... :p:p:p:p:p:p

Kan niet wachten op de pics en vids van vandaag!!

Een heel erg hartelijk dankjewel aan Douglas en MVC Berlicum, was echt een fantastische dag.
Gerrit heeft wat foto's gemaakt, ik kan niet goed kiezen dus kijk vooral even HIER

Voor mij was dit tot wel het hoogtepunt...kinderchampagne na de geslaagde maiden van mijn Libelle.

IMG_1406.JPG

Het was weer een super gave dag!
Perfect weer..
Geweldige vluchten gemaakt..
Niemand met brokken..
Het electro-slepen op de kaart gezet!
Met als hoogtepunt van de dag de sleep van Gerben die een 20 kg Acro-kist omhoog sleept! Dus..electro heeft toekomst!
Tot slot; Douglas..bedankt voor de organisatie!
Ik plaats hier nog wat foto's en in de komende dagen zal ik een fotoalbum sharen..(ik heb er 250)
groet ger

Zojuist weer thuis en alles weer op zijn plaats gelegd, na een zeer geslaagde dag bij MVC Berlicum:)
Bij deze wil ik MVC Berlicum en met name Douglas bedanken voor de gastvrijheid en organisatie
Zit nu nog even na te genieten met een koud biertje, die smaakt prima na zo'n mooie dag:rolleyes:

Hier ook weer thuis, na een prachtige dag. Douglas, de MVC Berlicum en iedereen die er was bedankt!

Nu weer snel verder de auto uitladen...die ligt nog een beetje vol ;)

Gerben

Mannen,

Wat een heerlijke dag was dit, Douglas bedankt voor het initiatief en de mooie grasmat, toch wel lekker om een zwever eens echt te zien landen in plaats van in lang gras in een weiland te laten ploffen.

De slepers hebben heel wat mA's verstookt volgens mij, en deze dag is zonder echte brokken verlopen, dat is dan ook weer winst. Dus iedereen bedankt voor de gezelligheid en graag tot een volgende keer.

Van de GoPro opnames heb ik als eerste geknutseld met de beelden rond de maiden van Arjan's Libelle:

Deze week zal ik de overige beelden ook verwerken, ben bang dat het wat saai wordt, heeeel veeeel starts en landingen.. :D

Groet,

Jacob

Laatst bewerkt door een moderator:
En hier ook weer iemand die thuisgekomen is.
Douglas en MVC Berlicum bedankt!
Ik heb een heerlijke dag gehad.
Weer veel oude bekenden gezien, mooie modellen en mijn eigen modellen hebben ook de maiden gedaan.
De dag afgesloten met een heerlijk etentje met Gerben, Douglas, Raymond, Nico en vriendin.
Ik kan niet wachten op de volgende meeting.
We moeten alleen nog wat meer sleepkisten hebben die lekker door blijven slepen.

De spullen heb ik in de garage gezet, helaas ook het fototoestel, dus morgen komen de foto's

Jacob, ik krijg een melding op youtube.
" This video contains content from SACEM, PRS CS, Warner Chappell, UMPI and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds."
Kan de video dus niet zien.

Gert-Jan

Jacob, ik krijg een melding op youtube.
" This video contains content from SACEM, PRS CS, Warner Chappell, UMPI and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds."
Kan de video dus niet zien.

Gert-Jan

Klopt helaas.. wordt aan gewerkt.

JB

Die van mij doet het wél :-) Maar is zonder vette beat

-edit- die van Jacob werkt nu ook. Wa't gaaf zeg. Super bedankt Jacob!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
wow. zo te zien een geweldige dag gemist....prachtige kisten!mooie foto's.
Arjan, gefeliciteerd met je maiden!
gelukkig heb ik heerlijk kunnen vliegen met de tantalus-clan en een paar verdwaalde twisters;) Uiteraard met net zulk geweldig weer als jullie!

Back