Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Is volgens mij toch minder erg dan als je twee linker ribbenvleugels hebt gebouwd... (altijd de zonnige kant zien hè)kom ik er gisteren achter dat ik twee linkervleugels uit 1 schuimblok heb gesneden...
Dat doe je de eerste tijd niet weer ....Ook wel grappig, ben je een half jaar bezig om een spreadsheet te schrijven, kom ik er gisteren achter dat ik twee linkervleugels uit 1 schuimblok heb gesneden...
![]()
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.P.S.: Dat over die Digest was volgens mij een Babylonische spraakverduistering. We bedoelden allebei hetzelfde...
Toch ben ik er weer vanaf gestapt. Omdat je bij deze snijmethode geen mooie contra-mal krijgt (daar zit immers een bobbel op de plek van die ligger-uitsparing).
Een oplossing zou zijn om een complexe DXF te tekenen, waarin je zowel het te snijden onderdeel (bv. vleugel) als de boven- en onder-contramal tekent. Het snijden gaat dan wel weer een langdurig verhaal worden, want je snijdt dan pakweg 3x zoveel.
Dirk.
Ja, op zich een goede.Is het niet mogelijk de uitsparing "als n vierkante buis"te snijden, als je tenminste de kernen nodig hebt om te baggen