@Fer,
Dank je. Tja, de grove dingen erop maakt gelijk dat ze er heel anders uitziet. Heb er vanmiddag even gewoon een half uurtje naar zitten kijken. Gewoon even genieten en om te kijken of alles een beetje in verhouding is. Materiaaldikte van het stuurhuis is 1 mm en de rondingen van het dekhuis en het boeisel voor het stuurhuis zijn 0,5 mm dik. Materiaal is Styreenplaat.
@Johnny,
Nee, de zijdematte lak zit er nog niet op. Ben nog even bezig met de roeren en de boegschroef roosters. Als deze gespoten zijn gaat de gehele romp in de zijde matte lak. Nu glimt ze wel heel erg. De bruine plaat die je ziet is ook Styreenplaat. Kwam ik een jaar of wat geleden tegen voor een prikkie. Ik gebruik sowieso veel Styreenplaat en profielmateriaal. Het lijmen doe ik voor 99% met Revell Contacta. Dit heeft een hoge kleefkracht bij het aanbrengen en na een paar minuten "last" het materiaal als het ware aan elkaar.
@Marc,
Bedankt.
@Stephan La Saga,
Bedankt.
@Pim,
Zoals al eerder gezegd, de letters komen van Johnny en ben er superblij mee. Maakt echt een verschil.
@Jan,
Jij ook weer bedankt. Ik doe mijn best. Dankzij jou verslag heb ik Johnny leren kennen met bovengenoemd resultaat. Super.